romed test? cb?

hallo dames,

vraagje van mij, wat is die romed test? kheb er nog nooit van gehoord.
zijn romed en cb testen die je al voor je nod kunt doen ofzo?
ik heb op 21 juni mijn nod, en ik ga er deze keer vanuit dat het raak is (ook al weet ik diep van binnen dat ik dat niet moet doen!!!)
ik ben namelijk deze keer 3 x bij de gyn geweest om echo's te maken of mijn eitje goed groeit, en of ik een eisprong had (ik ben al 7 jaar onder behandeling bij de gyn vandaar dat ik zo in de "gaten" wordt gehouden)

alles was in ieder geval erg goed, en het zaad was ook zeker weten op het juiste moment op de juiste plaats.
maar jeetje wat duurt het lang voordat het de 21ste is....(dat kennen jullie vast allemaal wel he!)

ik hoop dat iemand me kan vertellen wat die romed test precies is, en of er iets is waardoor je misschien al iets eerder kunt testen....
wij zijn nu ruim 10 maanden bezig, dus van mij/ons mag het nu inderdaad wel een keertje...
jullie ook veel succes/sterkte met wachten!

alvast bedankt
xx kimpansee
 
Hallo Kimpansee,
Ja, Ik kan me voorstellen dat het een eeuwigheid lijkt te duren tot de 21e.
De Romed dipstick test word volgens www.babybrabbel.nl door huisartsen gebruikt en zou je 4 dagen voor je nod kunnen gebruiken.
Maar ik lees al een tijdje mee op dit forum, en lees dat je dan toch nog niet genoeg hcg in je urine hebt. ik denk dat je beter niet te vroeg kunt testen.
Houd het nog even vol,
Succes Zoey
 
ik heb anders 20 juni mijn nod en gisterenochtend met romed dipstick een test gedaan, omdat ik ook een sterk gevoel heb, en hij was heeel licht, maar wel positief, dus als je inderdaad besteld vandaag, heb je ze dinsdag in huis en kan je meteen testen.
ik test pas weer op vaderdag hoor, dan is pas echt mijn NOD
succes meid
 
thanx voor de reacties

ik was gisteravond al op zoek gegaan naar die romedsticks via babybrabbel (las ik in een mailtje) en wilde ze bestellen maar heb het toen toch maar niet gedaan (kwist inderdaad niet hoelang het zou gaan duren voor ik ze binnen had) maar als ik op 21 juni mijn nod zou hebben kan ik dus eigenlijk met zo'n romedstick rond de 15e al testen ofzo??
maak me gek!!!!! ik ben nu al niet te stuiten, maar nu ik weet dat ik eerder misschien al kan testen helemaal niet meer hahaha

bedankt xx kimpansee
 
Hey Kimpansee,

Ik zit in precies hetzelfde schuitje, heb de romed-testen toch ook maar niet besteld vanwege de levertijd. Ook ik moet op de 21ste mijn test doen! en kan niet wachten tot de 21ste... Het is nl. ook zo ingrijpend: zwanger of niet...
 
hey caro,

ik heb ze toch maar besteld.....
haha ik wil het eerder weten....
ik krijg woensdag een bloedtest op progesteron, maar kan pas een week later bellen (op de 23ste) dat duurt me te lang haha!

fijn om iemand te "lezen" die ook de 21ste een spannende dag tegemoet gaat, je hoort het snel (kan het niet sneller.......)

tot gauw
xx kimpansee
 
Terug
Bovenaan