romed test

hoi allemaal mijn nod is de 16 heb al een week een vervelend gevoel in mijn buik en heb vandaag bruinig afschijding ik durf nergens op te hopen naar 18 maanden proberen loop nu bij de gyn en heb de eitjes zien rijpen heb 3 juni de eiersprong gehad en flink geklust maar zit nu zo in de spaning kun je met de romed test al voor je nod kijken of je zwanger bent ik heb al een gewoone test vrijdag gedaan maar die was neg wie kan me helpen groetjes rebecca
 
hallo rebecca,

ik loop ook al wat jaren bij de gyn, en bij mij/ons hebben ze nu diverse echo's gemaakt of het eitje voldoende rijpt en ik een eisprong heb (wij zijn nu ruim 10 mnd bezig). ook wij zitten dus te wachten.....zoals vele met ons.
nu las ik hier op de site dat je met de romed test inderdaad wat eerder kunt testen. als je op www.babybrabbel.nl kijkt staan daar diverse testen met een uitleg erbij. je kunt m ook via hun bestellen (1 romed test kost 3 euro ofzo, dus dat valt mee moet alleen wel verzend kosten nog betalen)
heel veel succes en we horen het wel
 
ik weet niet of het allemaal werkt hoor de testen bij de dokter kunnen ze het ook echt pas vanaf je NOD dus in die zin lijkt het mij sterk.
alleen een bloedtest kan eerder.
ik hoop voor je dat het raak is hoor begrijp mij niet verkeerd maar anders zit je als het negatief is nog in de spanning omdat het ook maar zo zo kan zijn dat je het na een paar dagen wel positief kan hebben.
hou ons op de hoogte en succes
groetjes tijger
 
Terug
Bovenaan