Romed-test

Ik heb bij baby brabbel romed zwangerschaptesten besteld. wie weet wat de levertijd hiervan is??\
In mijn woonplaats durf ik deze niet te halen omdat ik kapster ben en gemiddeld 90% van alle inwoners ken. Ik wil het nieuws pas delen als de tijd er rijp voor is. Zijn er nog testen die aan te raden zijn??
En vanaf wanner kan je een test doen? Hoelang na je NOD??
 
hoi anoniem

ik heb zelf onlangs ook romed testen besteld op een zondag en had ze dinsdag netjes in een witte enveloppe binnen. niemand kan dus zien wat er in zit!
de romed test kun je al doen voor je nod, omdat deze gevoeliger is voor het hcg hormoon (wat je lichaam aanmaakt als het zwanger is). in de beschrijving staat dat je het tussen de 6 en 15 dgn na de BEVRUCHTING al zou kunnen testen met een romed test, maar als ik jou was zou ik wachten tot je nod, en als je echt niet langer kunt wachten maximaal 4 dgn voor je nod ofzo.
veel dames op dit forum gebruiken ook clear blue (cb) testen. deze zijn blijkbaar ook erg gevoelig voor je hcg hormoon.

succes met alles
xx kimpansee
 
Ik zou wel betalen via internet of de telefoon.
Dan heb je ze snel in huis. Ik had via een overschrijvingskaart betaald, toen duurde het een week.
Succes! enne, hou je zo veel mogelijk in, test pas als je je NOD hebt bereikt zou ik je aanraden, anders zegt het nog niets als ie negatief is..
Succes! Babske
 
Terug
Bovenaan