ROMED TESTEN

Die testen deugen echt niet, ik eerst die ovulatietesten gedaan constant negatief en op de dag dat ik zeker wist nu komt die eisprong eraan heb ik zowel die romed als clear blue gedaan, en je raadt het Romed NIETS TE ZIEN, Clear blue een dikke streep. En die zwangerschapstesten precies hetzelfde,. ROMED MOET JE ECHT NIET GEBRUIKEN!!!
 
Ojee, ik heb er drie in de kast liggen.... Waarom denk je dat de zwangerschapstesten ook niet goed zijn? Ik had al een beetje een vermoeden want je leest hier vaak dat de clear blue positief is.
 
Omdat ik ook zwanger was en die romed test negatief aangaf en die clear blue was wel positief! Gewoon hetzelfde verhaal! Je kunt die dingen alleen gebruiken als je overtijd bent en je denkt ik ben zwanger maar als ie negatief wordt en je hbet nog steeds dat gevoel van wel een andere test Cb of predictor!
 
Bij mij was de Romed test tot 3x toe (licht) positief, terwijl ik toch ongesteld werd. Om zeker te weten dat ze niet deugen heb ik een week na mijn ongi nog es zo'n test gedaan, gaf ie nog een licht streepje! Ik moet er dus nix meer van hebben!
 
hoi,

ik heb geen ervaring met romed, alleen met predictor en het huismerk van dirx drogist , die zijn goed, de cb schijnen goed te zijn (wel duur) maar kan je eerder gebruiken.
 
Terug
Bovenaan