romed testen

Ik heb al eerder negatieve verhalen over de Romed testen gelezen. Ook op het viva forum (waar ik een topic opende) waren er alleen maar negatieve verhalen. Ik heb een mail gestuurd naar romd waarin ik aangaf totaal niet tevreden te zijn. Ik heb 10 testen gebruikt (heb een regelmatige cyclus van 29 dagen) en alleen maar negatieve testen.

Nou, ik heb een bericht terug ontvangen van Romed. Ik leg me zeker niet neer bij deze reactie. Ik wil jullie dan ook vragen ook een mail te sturen naar hen om jullie ontevredenheid te uiten, misschien dat het helpt.
Het e-mailadres is info@romed.nl t.a.v. M.J van Oostveen.
Dit is hun reactie:
Wij kunnen u zeggen dat wij 1.5 jaar geleden een complete test hebben uitgevoerd onder gebruikers voor de Romed zwangerschapstesten en de Romed ovulatietesten. De resultaten waren zeer positief. 100% zekerheid heeft men bij geen enkele test. Wij hebben het CE certificaat voor IVD producten gehaald op zwangerschapstesten en ovulatietesten.
Bovendien verkopen wij ook via Internet nog steeds 99% Romed testen en 1% Clearblue testen. Dit geeft aan dat Romed testen gewilder zijn en nog steeds meer verkocht worden dan het andere merk, misschien op basis van prijs, maar al zouden de testen van zeer slechte kwaliteit komen de klanten niet steeds terug.
Ook vinden wij het zeer opmerkelijk dat mensen die klagen over de Romed ovulatietesten, steeds opnieuw kopen.
Wij hopen dat u in de toekomst Romed testen blijft kopen, maar mocht u anders beslissen hebben wij daar begrip voor.

Nou, ik gebruik ze dus nooit meer!
 
Je verteld dat je 10 testen negatief was, maar bleek je dus WEL zwanger te zijn of zo iets? Want dat word niet echt duidelijk verteld in je verhaal. Ik ben zeer geinteresseerd omdat ik 2 weken overtijd ben en met de romed test negatief testte gisteren. Vertel, vertel..... Mocht ook ik wel zwanger blijken dan stuur ook ik zeker een protest mailtje
 
Sorry, ik ben misschien niet duidelijk geweest. Ik heb getest met OVULATIEtesten en geen zwangerschapstesten.
Ik hoop voor jou dat de test geen gelijk had en dat je zwanger bent. Heel veel succes!
 
Ik zou niet weten waarom ik Romed een mail moet sturen.
Ik ben zeer tevreden over zowel de ovulatietesten als de zwangerschapstesten en nooit geen problemen mee gehad..
2 Dagen voor mijn NOD gaven ze keurig postief aan.

Moeder van 3 kids
 
Ik ga ze zeker een mail sturen. Ik heb al een paar keer een licht streepje op zo'n zwangerschapstest gehad, terwijl ik gewoon ongi werk (zelfs een dag voor ongi nog licht streepje). Bedankt voor het e-mail adres!
 
Terug
Bovenaan