Romed testen??

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

Wie heeft ervaring met Romed testen?
Er staat dat je al kan testen èèn week na ovulatie werkt dit echt ik bedoel is er iemand die toen ook echt al kon zien dat hij positief was,en uiteindelijk ook zwanger was?
CB en Predictor zeggen anders.

Groeten Nadine.

Hoi,

Ik kon mijn laatste zwangerschap al een volle week voor mijn nod zien dat ik zwanger was. Helaas is het een miskraam geworden. Ik heb toen de volgende testen gedaan: Kruidvat en Predictor.

XXX

Hoi!

Ik heb ervaring met Romed. Het is een prima zwangerschapstest hoor. Hij is wel minder gevoelig dan CB. CB gaf een duidelijke 2de streep, Romed bleef daarna licht positief (met zelfde urine). Ze zeggen idd dat je Romed voor je NOD al kunt gebruiken. Ik zou het niet doen. Testen voor je NOD is altijd een beetje 'tricky'. Succes!

Groetjes, Floor.

Ik heb slechte ervaringen met Romed testen. Paar keer positief getest en toch ongi geworden... Extra grote teleurstelling dus. Als ik jou was zou ik niet voor je NOD testen, 70% van de zwangerschappen gaat namelijk in de eerste 2 weken (dus tussen bevruchting en NOD) nog mis... Als je niet voor je NOD test, word je gewoon ongi en weet je dus niet of/dat je zwanger was. Als je voor je NOD posi test en je wordt toch ongi, is de teleurstelling erg groot.

Hoi meid,

De Romed testen gaven bij mij 3 dagen voor mijn nod al positief aan, de CB test pas 2 dagen na mijn nod dus zoals je begrijpt heeft iedereen zijn eigen ervaringen met Romed. Pauline, het kan trouwens best zijn dat je zwanger was maar daarna ongi werd. 50% van de zwangerschappen eindigt nl. al na 2 weken en dan denk je dus dat het een ongi is maar dan kan het dus een vroege miskraam zijn.

Groetjes Ina

Terug
Bovenaan