Romed testen ????

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb vandaag getest met een Romed zwangerschapstest en die was NEGATIEF..
Niet zo verwonderlijk want a.s. maandag is pas mijn NOD. maar op internet stond dat ik vandaag al een test zou kunnen doen, ik trek me ook nog niet zoveel aan van deze test maar ik vroeg me af of deze wel betrouwbaar zijn omdat je met een andere test het staafje in je urine moet houden en bij deze hoef je maar 3 druppels erop te doen.
Wie heeft wel goede ervaringen met die Romed testen?????????????

We moeten dus toch nog even afwachten, als ik maandag nit ongi wordt dan gaan we een clearblue halen.

We houden jullie op de hoogte.
Liefs Belinda.

P.S. iedereen alvast bedankt die zo met ons meeleven en ik hoop dat we volgende week kunnen vertellen dat we zwanger zijn. en ik hoop natuurlijk dat iedereen hier ook zwanger mag worden !!

Oh meissie, wat is het ontzettend spannend voor jullie! Hopelijk geeft de CB wel een positief resultaat, wie weet!
Ik heb geen arvaring met de Romedtesten, gebruik zelf alleen CB....

Succes meid!

Liefs,

Ginger

Hoi Ginger,

Ik weet niet wat ik van die testen moet denken, want volgens ons is de kans wel groot dat ik zwanger ben, heb gewoon zoveel rare verschijnselen en ik heb helemaal geen ongi gevoel wat ik normaal wel heb, ook heb ik mijn NOD iets verder weg gezet om mezelf niet te veel te stressen.

Dus van de week gaan we maar een clearlbue test doen als het niet komt.

Je hoort dus zeker nog wel van me!!!!

Knuf Belinda

Spannend hoor! Ik heb van meerdere mensen gehoord dat de testen van DA ook erg goed zijn, en goedkoper dan CB.

Hoi Belinda,

Testen voor je NOD is altijd een beetje tricky. Je kunt een pos. test hebben en alsnog ongi worden. En als hij negatief is kun je weer de hoop hebben te vroeg te hebben getest. Ik snap je ongeduld, maar het is beter om na (of op) je NOD te testen. Ik heb zelf op mijn NOD licht positief getest met Romed. Dat terwijl CB wél een duidelijke 2de streep aangaf, dus zo gevoelig is die Romed test nou ook weer niet volgens mij.

Succes hoor! Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

Groetjes, Floor.

Hoi meis,

De Romed zwangerschapstesten zijn erg betrouwbaar en erg gevoelig. De ovulatietesten van Romed zijn daarentegen echt waardeloos. Misschien heb je gewoon te vroeg getest? Soms doet je lichaam er iets langer over om HCG aan te maken.

Succes

Terug
Bovenaan