romed testen

A

Anoniem

Guest
vandaag getest, omdat ik mijn klachten niet kan thuisbrengen, en me echt heel anders voel,er staan twee streepjes, maar de tweede is vaag, wel zichtbaar, ik heb meerdere mensen gevraagd,omdat ikmisschien dacht dat ik het graag wilde zien, maar zij zagen het ook, ben ik nu zwanger, of zijn de testen van romed*via babybrabbel* niet helemaal betrouwbaar..

Volgens mij is een heel licht streepje en teken van zwangerschap, waarschijnlijk heb je de test al heel vroeg gedaan waardoor het hcg nog niet zo hoog is vandaar. Ik ben er dan ook van overtuigd dat ik je veel geluk mag wensen met u klein wonder. Succes met de zwangerschap

ja, ik durf nog niet heel blij te zijn, maar ik denk dat ik dat wel mag zijn! MOet er nog even aan wennen, hoop dat alles goed gaat, Ik ben me er wel van bewust dat wij heel veel geluk hebben, ben net gestopt met de pil en ben niet eens ongie geworden.tjee.....

Gefeliciteerd! Fijne zwangerschap! Vaag streepje is zwanger, volgens iedere gebruiksaanwijzing. Dus ik denk net als mijn voorgangster dat je gewoon vroeg getest hebt.

Terug
Bovenaan