ROMED TESTEN?????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal..

Hier is die onzekere doos weer!!! (ha,ha)
ben ik eindelijk zover dat ik een test ga doen(de zenuwen hielden me tegen) krijg ik een heel rose vlak met een streep en een half doorzichtige streep.

Volgens mij gewoon de plek waar de streep moet komen maar omdat het hele vlak rose was kon je die streep doorzichtig zien..

Sorry lekker onsamenhangend verhaal weet ook niet hoe ik het anders uit moet leggen..
Ben nu dus helemaal in de war..
Weet iemand wat ik bedoel en heeft iemand ervaring met die testen??
Het waren testen van Romed met een schuifje   om de uitslag af te dekken.

Hoop niet dat jullie me dom vinden maar ben gewoon erg onzeker..
Ben inmiddels 5 dagen over Nod heen..

alvast bedankt
liefs dees (opeltigra1)

hoi,

er was hier een tijdje terug een verhaal over romed testen.

deze kon je beter niet gebruiken aangezien ze bij mannen ook wel eens positief werden.

heel wat vrouwen zijn door deze test in de war gebracht omdat hij
positief of vaag positief testte en dat dat dus niet waar bleek te zijn.

ik hoop niet dat dit je al te veel terleur stelt maar ik heb het wel gelezen hier ,ik koop die testen in ieder geval niet.

hoi hoi,

bij mij komt het verhaal vandaan dat die romed testen echt pure geld verspilling is. Mijn man heeft ze ook gebruikt en daar kwam het zelfde uit als bij mij. Positief terwijl wij alletwee echt niet zwanger waren hahahha nee tis echt niet tof die dingen en heb ook meteen een mail gedaan naar het contactpunt op die site en hun zeiden dat het niet kon nou ja heb het toch met mijn eigen ogen gezien.

Maar goed gewoon een andere test kopen.

roetjes Leonie ondertussen 21w zwanger

Hoi,

Ook ik kreeg precies zo'n vage uitslag als jij beschijft! Je kunt er van alles uithalen. Ik bleek toen dus echt niet zwanger te zijn.
Ik had 3 setjes met testen besteld voor mijzelf en 2 collega's die ook zwanger willen worden. Afgelopen week heeft mijn ene collega ook de test gebruikt en...positief. Over duidelijk zij ze, dus echt twee roze strepen. Ik weet het ook niet meer hoor. Ze is zeer waarschijnlijk zeker wel zwanger.
Vond het wel lastig omdat ik dus ook deze ervaring had en ik had het verhaal ook verteld van het verhaal hierboven (man die positief test).
Ik koop ze in ieder geval niet meer!

Groetjes Ineke

hoi opeltigra

waarschijnlijk heb je die romed testen gekocht omdat ze goedkoop zijn, ga eens naar www.zwangerschapstest.NU. daar heb je er 3 voor 3,95 plus 1,50 verzendkosten en die zijn van med-care en WEL goed.

scheelt toch een hoop geld!

groetjes esther

Terug
Bovenaan