Romed testen

Hoi meiden,

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Ik wilde vragen of jullie ervaring hebben met de Romed zwangerschapstesten. Zijn deze betrouwbaar?? Geven ze ook gelijk positief aan op je NOD-dag of later pas?

Alvast bedankt!!

Groetjes Cath
 
Hi Cath,
Ik heb ze gebruikt. Via babybrabbel besteld en super snel (3 dagen ) binnen.

De 1e test die ik gedaan had was op 4 sept. 3 dagen na mijn nod (uitgaande van een cyclus van 28) die was negatief.
Ik had daarvoor ook al 2 predictor testen gedaan en die waren ook negatief.

Een week later heb ik de test weer gedaan (een nieuwe natuurlijk haha)
dat was dus de 11e en die was eigenlijk direct positief.

De dag erna weer 2 testen gedaan 1 romed en 1 cb omdat ik het niet kon geloven en die gaven ook beide posi aan.

Dus volgens mij is het wel goed. Ik had de 1e x gewoon nog niet genoeg hcg in mijn urine.

Alleen staat er op de gebruiksaanwijzing wel dat je het al voor je NOD kan gebruiken en dat had bij mij dus geen nut.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Liefs Bieb.
 
Ik heb de dag na mijn NOD getest en die was duidelijk positief! Ik ben dus erg tevreden over die testen. Het ligt er wel aan hoeveel HCG je aanmaakt, dat is voor iedere vrouw weer anders.
Ik hoop dat je zwanger bent!

kiki
 
Bedankt voor jullie reacties!! Ik heb vandaag mijn NOD en er is nog niks te bekennen, dus het is erg spannend. Ik had maandag wel een Romed test gedaan, dus 2 dagen voor mijn NOD en die was negatief, vandaar mijn vraag. Nou ik ga het gewoon verder afwachten!! Ik hoop dat ik me snel bij jullie kan voegen!!

Groetjes Cath
 
Terug
Bovenaan