romed testen??

lieve mensen

ik ben nu 14 dagn overtijd en heb drie testen gedaan van romed en ze waren positief,niet te donker en niet te licht,je zag duidelijk een streep.

verder voel ik me niet zwanger maar heb al wel een buikje (hoe gek het ook klinkt)
Bij mijn eerste duurde het heel lang!

Maar nu hoor ik van iedereen dat die testen van romed niet goed zijn,blijkbaar ben je helemaal niet zwanger ook al staat er een streep!!

geloof er zelf niet veel van want die dingen zullen toch wel getest zijn en anders zouden ze toch niet verkocht worden??

ik heb ook een digitaal clear bleu gedaan en deze was 'niet zwanger
'klopt niets van,zij mijn gevoel en ik een kruidvat test gedaan en idd weer een streep (licht maar wel duidelijk)

wordt er onzeker van,wie heeft er nog meer ervaring met die romed testen??

xx

Hallo Happymamma,

Volgens mij hebben ze eigenlijk geen onbetrouwbare testen meer te koop. Ik had hele goekope van sensitest. En die gaf ook een heel licht streepje aan, ik ben toen gelijk naar de gynacealoog geweest en die heeft bloedgeprikt, en toen wisten ze zeker dat ik zwanger was.
Dus als ik jou was zal ik geen testen meer kopen, gewoon naar de dokter gaan en zeggen dat je verschillende testen hebt gedaan met verschillende uitkomsten, en dat je daar heel onzeker van wordt, dat je graag wil dat hij even gaat bloedprikken.
En anders nog even 1 week wachten en dan weer testen, je kan ze heel goedkoop bestellen op www.sensitest.nl. En hoe langer je zwanger bent hoe donkerder het streepje , vandaar dat hij nu nog heel licht is. Succes ermee!

Gr. Charlotte_26

hallo,

ik heb ook 4 testen van romed gedaan. Ik was er niet over te spreken. Heb toen een goedkope van de kruidvat gehaal en ik was wel zwanger. Ik neem aan als de test zegt zwanger dat je daat ook bent. Het wordt getest op je hormoon gehalte. Succes ermee.

groetjes ilse

Terug
Bovenaan