Romed

Hoi meiden,
Nog even een vraagje: heeft iemand hier ervaring met Romed zwangerschapstesten??? Ik zag ze op babybrabbel en ze zijn echt een stuk goedkoper dan clearblue, maar zijn de ook net zo gevoelig en betrouwbaar??? Ik hoop op een reactie! Liefs, Anke
 
hallo anke heb net gekezen dat je test weer negatief was.balen zeg.heb je nog getemparatuurd want als die hoger is dan normaal heb je toch een kans zwanger te zijn.misschien maakt jou lichaam weinig hcg aan en zou je beter een bloedtest kunnen laten doen.zou het wel met je ha overleggen .wens je nog steeds veel succes.groetjes dec moeder.
 
Hoi Anke,
Afgelopen maand heb ik ook 2 testen via het internet besteld van Romed. Ze zijn inderdaad lekker goedkoop. In de maand april heb ik een miskraam gehad en afgelopen maand had ik ineens een aantel zwangerschapstekenen die ik ook tijdens mijn zwangerschap had....Op een zaterdag rond een uur of 12 's middags een romed test gedaan...heeeeeel licht positief. Ik kon het niet geloven en heb diezelfde middag nog een cb test gedaan (misschien is duurder toch beter, dacht ik ineens) deze was negatief. De volgende ochtend weer een romed test gedaan, maar dit keer met ochtend urine. Deze deed het niet, er kwam namelijk geen enkel streepje tevoor schijn. Ik heb hem toen nogmaals in het bekertje met urine gedaan en heb de test toen waarschijnlijk verdronken, want het hele afleesvenster was roze, met 1 dikke streep en een hele lichte. Ik wist het dus nog niet zeker. Een dag of 4 later werd ik toch ongesteld. Waarschijnlijk zijn de romed testen dus heel erg gevoelig en zat er bij nog wat hcg in mn urine van de vorige zwangerschap.

Groetjs van Roos
 
Terug
Bovenaan