romed

Hallo,

Heeft er ook iemand ervaring met de zwangerschaptesten van romed, ik hoor wel veel over de ovulatietesten, maar heeft iemand wel eens gehad dat een romed zwangerschaptest negatief was en een ander merk positief

groetjes suus
 
Hai Suus,

Ik heb vanochtend een test gedaan met Romed en heb een heel erg vaag streepje. Gister ook een test gedaan, en die was negatief. Nu lees ik her en der op andere forums dat de testen van romed onbetrouwbaar zijn maar juist ook weer het tegenovergestelde. Ik lees ook een streepje is een streepje maar door al die verhalen durf ik er niet vanuit te gaan. Denk dat ik vanmiddag maar een CB ga halen. Ik laat het je nog wel even weten!

groetjes Irma
 
Hoi Irma,
Grappig dat er nu nog een Irma op het forum is. Sinds april ben ik op dit forum te vinden. Zit je er net op of lees je ook al langer mee? Zal ik me dan maar Irma2 noemen?

Succes met testen allebei.

Groetjes Irma2
 
Hoi,
Ik ben er net, lees een weekje of wat mee. Ik gebruik wel mijn koosnaam Irre.
Heb net de digi-CB gedaan. Negatief maar op de plasstrook wel positieve uitslag. Wat betekent dat? Spannnend. . .
groetjes, Irre
 
Hoi irre,

Bedankt voor je reactie, spannend voor je, ik heb eigenlijk geen idee wat het betekent op die plasstrook want ik heb nog nooit een digitale test van cb gedaan ik hoop voor je dat het positief is, ik had vanochtend ook een romed test gedaan ook negatief, maar ik had afgelopen maandag ongesteld moeten worden en normaal altijd een cyclus van 28 dagen, dus wat dit nu weer is, nouja zal dan van de week wel ongi worden.

Groetjes Suus
 
Hallo Suus,
Heb vanochtend weer getest met Romed, negatief! Vanmiddag ook weer een digi CB er tegen aangegooid en wat denk je:
YESSSS ZWANGER!!!! Vandaag percies 5 dagen!
Ik vertrouw Romed dus absoluut niet!
Heel veel succes verder,
groetjes Irre
 
Terug
Bovenaan