Romed

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ik heb reactie gehad op mijn mail. Zij bood aan, om langs te komen. Dus vooral bij de mannen die een positieve test hadden. Want dit geloofde zij niet. Dus voor wie wil, laat haar maar bij je langs komen. Ik heb in ieder geval gezegd dat ik de test zelf ga testen, en als het niet klopt, ik weer aan de bel hang.
Ik had ook aan gegeven dat ik dus de testen wilde ruilen tegen  de clear vieuw testen. Maar hierover zei ze dat ze over alle testen klachten binnen kregen. Dat er over iedere test wel klachten waren. Maar dat ze zeker wist dat ze betrouwbaar waren.  

Nou ben benieuwd of ik overtijd ben en dan ga ik testen. Ik denk dat ik gewoon ongi ga worden.  Zal mij benieuwen wat de test aan geeft.

Ik hou jullie op de hoogte!!!

Groetjes Doortje

Ha Doortje,

Hartstikke goed hoor dat je achter die romed testen bent aangegaan.
Ik heb zelf maandag twee testen uitgevoerd en mijn man een. Bij mij was de uitslag twee keer licht positief en bij m'n man negatief. Bij mij hoeft ze dus niet langs te komen.

Ik ben dinsdag alleen wel ongi geworden, wel licht en ik geloof er niets van dat ik nu zwanger zou zijn. Ik heb de testen alleen, zodra ik ongi werd weggegooid. Dus daar kan je niets mee.

Ga jij de testen van romed nog uitproberen volgende week. Het nadeel is dat je bij een positieve uitslag toch wat hoop krijgt!

Succes!

Op de NOD lijst staat trouwens dat ik voor ronde 6 ga, ik ga deze maand voor ronde 5. Hoop dat ik niet in ronde 6 kom.........

Hoi Linny

Oh sorry hoor, maar je stond vorige keer op de lijst met ronde 5, dan tel ik daar bij een nieuw nod gewoon een ronde bij op!
Maar ik verander het wel.

Zij vertelde wel, dat als mensen te vroeg testen wel eens positief kunnen hebben, en daarna weer negatief.Dit is dan eigenlijk een heel roege miskraam. Als je niet getest had, had je het niet eens geweten. Dit heb ik inderdaad al vaker gehoord.
Maar ik ga als ik overtijd ben gewoon een test doen. geeft ie positief aan, geloof ik het toch niet, dan gaat er een andere test achter aan. Geeft ie negatief aan, dan wacht ik even af of mijn ongi op gang komt.

Groetjes Doortje

Spannend he, zo'n eerste keer wachten op je ongi. Ik weet niet of het bij jou ook zo is, maar ik ging ongeveer ieder kwartier naar de wc.
Op m'n werk zitten de wc's naast het secretariaat, dus die meiden moeten ook wel denken.....

Nou, ik duim voor je hoor. Je verdient het na zo lang wachten voordat je 'mag beginnen' echt om meteen zwanger te zijn.

Namens mij en volgens mij en alle andere meiden van het forum bedankt voor alle tijd en energie die je steekt in de NOD lijsten!

Hai doortje,
Wat goed dat je hier achteraan gaat zeg, Dit moet voor eens en voor altijd stop gezet worden. Deze mensen maken misbruik van onze situatie en dat moet gestraft worden. Mensen bewust hoop geven en daarna  moeten we weer een flinke teleurstelling verwerken, die mensen zijn niet goed bij hun hoofd!

Ik was deze week ook helemaal van slag, ik had ook via babybrabbel ovluatie tesen gekocht. Ik heb altijd netjes op het zelfde moment mijn eispromg al 10 maanden lang, en nu  met deze testen helemaal niets. Ik was al bang dat er weer iets mis zou zijn met me maar nu ik dit lees ga ik er maar gewoon van uit dat ik wel heb geovlueerd en dat die testen niet kloppen.

Suc6 met alles en nogmaals bedankt.

Groet natasjha

Terug
Bovenaan