romed

A

Anoniem

Guest
hoi meiden
zijn alle romed testen slecht?
ik lees alleen dat die testen die je via internet koopt slecht zijn
ik heb er 2voor prijs van 1 gekocht in dorp bij ons bij de drogist voor 4,50
en heb getest en gaf 2streepjes de ene wel wat lichter maar kon goed zien
ik hoor graag van jullie
groetjes maaike

Ik kan alleen voor mezelf spreken maar ik heb vorige week tot 2 maal toe een positieve Romed test gehad maar de Predictor test vandaag was negatief... Ik heb nog niet ongi maar heb niet zoveel goede hoop meer. Voor de zekerheid zou ik bij een positieve test alsnog een andere test proberen...

misschien heb je hier iets aan?
Het komt van het internet.

Zwangerschapstesten hebben een bepaalde gevoeligheid, welke ligt op extra gevoelig: 25ml/U hCG (Mat Care, Clearview) of standaard: 50mU/l hCG (Predictor, Clear Blue).
Het voordeel van een extra gevoelige test, is dat deze al heel vroeg kan worden uitgevoerd: al enkele dagen voor de gemiste menstruatie kan de zwangerschap worden aangetoond. Vooral als je al even bezig bent, wil je het zo snel mogelijk weten.
Het voordeel van een minder gevoelige test, is dat je op het moment dat deze test positief geeft, al een paar dagen verder bent (meestal 1 of 2 dagen overtijd) en de meest kwetsbare periode voorbij is. De kans dat de zwangerschap doorzet is dan wat groter.

Veel succes Cares

Hey.

Ik heb gehoord dat er zelf mannen zijn die een positieve test hebben gehaald met een Romed test, dus niet erg betrouwbaar lijkt mij.

Groeten van Miena.

hoi allemaal

ff wat over de romed midstream test die is gewoon betrouwbaar als je een bijvoorbleeld 2 dagen voor je nod test en er komt  twee streepjes tevoorschijnhoe licht ie ook is  ben je gewoon zwanger maar wordt je als nog ongie dan kan je het zijn als een miskraam maar dan ongemerkt want een test geeft niet zomaar pos aan alleen als je hcg hormoon in je lichaam hebt en anders niet heb net een heel stuk over gelezen op het net en als je die dipstick hebt van romed dan moet  ie twee dikke lijnen angeven het zelfde als een ovulatie test zeg maar ik hoop dat jullie iets meer aan hebben qua antwoord en dat de onzekerheid wat minder is.

groetjes bianca

Terug
Bovenaan