Romed

Hallo dames,

Is er hier iemand die ervaring heeft met de zwangerschapstest van Romed? Deze schijn je al 10 tot 12 dagen na je eisprong te kunnen doen (dus voor je nod). Mijn nod is 12 juni en ik heb zojuist een Romed test gedaan. De controlestreep was heel duidelijk, maar daarnaast zag ik nog een heeeeel licht streepje... Ik heb meteen ook een CB test gedaan, maar die was negatief.
Zijn er hier dames die hetzelfde hadden en toch wel degelijk zwanger zijn??
 
Ik heb geen ervaring met Romed, maar meestal geldt: hoe licht de streep ook is, een streep betekent zwanger. (En blijkbaar is Romed gevoeliger dan CB, dus dat de een wel positief is en de ander (nog) niet, kan).
Ik weet dat wachten moeilijk is, maar het beste kun je bijv. maandag opnieuw een test doen (met ochtendurine, want dat is de concentratie hcg het hoogst). Dan weet je het zeker.

Veel succes!
 
cb testen kun je ook pas doen als je al overtijd bent,daarom zal deze nu ook nog niks aan geven. die romed testen zijn juist speciaal om eerder te testen.je kunt natuurlijk volgende week nog eens een gewone test doen vor de zekerheid!

groetjes claudia
 
Hoi!

Ik heb op mijn NOD getest met eerst Romed en daarna met CB. Romed is een prima test, hij gaf licht positief aan. Omdat ik het niet kon geloven heb ik er een Clear Blue tegenaan gegooid. En die was ook positief!

Testen voor je NOD is wel een beetje 'tricky'. Ik zou als ik jou was over 2 of 3 dagen nog een test doen. Liefst van CB, want die zijn wel het gevoeligst naar mijn ervaring! Succes he!

Liefs, Floor.
 
Terug
Bovenaan