Romed2

Ik heb net mijn 2e Romed test gedaan maar negatief :(
Ik ga denk ik vandaag naar de drogist en haal een CB - test. Die ga ik dan zondag gebruiken. (zie Lieve meiden, berichtje van gisteravond). Ik ben vandaag vrij maar ik ga nu niet weer mijn bed in. Ben veel te wakker. Maar ik ben nog steeds niet ongi. Hou jullie vandaag zoals belooft weer op de hoogte.

Dikke knuffel van Biaggi.
 
Hai,

Wanneer heb of had je je NOD?
Ik heb die Romed testen ook gedaan en die waren bij mij ook negatief terwijl ik wel zwnager ben.

Laat even wat van je horen.

Groetjes Ellen
 
Bedankt voor je reactie, Ellen.
Mijn NOD was woensdag 9 juni.
Ik weet het ook niet meer wat de Romed testen betreft. De een zegt dat ze heel betrouwbaar zijn, terwijl de ander, ook jij dus, weer zegt dat ze niet betrouwbaar zijn. Ik ga in ieder geval vandaag een CB halen en die doe ik niet eerder dan zondag (zie mijn berichtje Lieve Meiden, de reden hiervan). Maar ik zal je in ieder geval op de hoogte houden. Ben vandaag de hele dag hier wel te vinden want ik ben vandaag vrij.

Toedels Biaggi
 
He biaggi,
Ik zou een CB kopen en gelijk doen. Bij mij gaf die positief aan op 30 mei. Terwijl mijn NOD pas 10 juni was. Dus heel snel. Nu is het helaas alweer voorbij maar die test werkte wel! Volgens mij dus een super gevoelige test. En die zou ik gewoon lekker vandaag doen! Je wordt nog gek jij! Ik hoop dat je het volhoudt, ik heb deze weken ontdekt dat je echt gek wordt van wachten. Dus koop lekker die test en doe hem gelijk. Ik zou er gelijk twee kopen, kan je er zondag nog een doen....
liefs san
 
Hoi Biaggi,

Balen dat die testen negatief waren, maar zolang je nog niet ongi bent is er nog hoop!! Ik zit ook op een ander forum en daar was iemand die pas 2 weken na haar NOD positief testte (ook met Romed). Het hcg-gehalt kan per persoon verschillen, daarom heeft de een al voor haar NOD een posi test en de ander pas veel later.
Veel sterkte en ik hoop dat die positieve test voor jou ook snel komt!!!
 
Hoi Biaggi, ja balen joh! Maar ik blijf het zeggen: geen bloed=goed! En jouw klachten klinken (vooral de borsten)hetzelfde als de mijne. Ik had vaag positief met clearblue bij een dag overtijd!. Kijk anders eens bij 9maand.com. Naast de zwangere buik zit een onderwerpje "hcgwaardes en zwangerschapstesten". Een cb en een romed test werken op 25 UI/L. In het tabelletje zie je dat er vrouwen zijn die pas na 6 weken zoveel hcg in hun urine hebben! Een negatieve test betekent echt niet altijd dat je niet zwanger bent!
Ik blijf voor je duimen!

Liefs, el.
 
Bedankt lieve meiden voor jullie positieve meelevende opbeurende berichtjes. Ik heb besloten, ik val in herhaling, dat ik straks een CB ga halen en die zondag ga doen. So and that's final. Punt uit. Ik heb gesproken !!! HAHAHAHA.

Nogmaals, ik ga jullkie zeker op de hoogte houden. Ik kijk elke keer de hele dag wel even hier op deze site, ben namelijk de hele dag vrij. Val ik nu alweer in herhaling ???? Zwangerschapsdementie ????

Toedels Biaggi.
 
Terug
Bovenaan