Romi ligt in het zieknhuis!

Hallo meiden,

Omdat Romi al drie weken niks anders doet dan huilen en steeds ziek is en niet meer dan 200 cc per dag dronk is ze gister opgenomen in het ziekenhuis! Ze gaan haar een paar dagen observeren! Nu is ze reuze gezellig met af en toe een huilbui en drinkt ze haar flessen zowat leeg.!!!
Wat kunnen kinderen je toch voor schut zetten he...!
Ik wou het gewoon even kwijt...

Groetjes Corine
 
Hoi Corine,

Niet op reageren hoor!! het is al erg genoeg als je kindje in het ziekenhuis ligt.
Ik wil je heel veel sterkte toewensen, en dat Romi weer gauw gezond thuis is.

Groetjes Wendy.
 
Onvoorstelbaar...
Ik snap werkelijk niet dat 'anoniem' nou werkelijk overal een sneer uit moet delen. Ik kan me heel goed de frustratie voorstellen. Loop je wekenlang te tubben, drink zo'n kleine eigenwijs ineens wel in een andere omgeving. Tja, vreemde ogen dwingen. Blijkbaar al heel vroeg... En dan voel je je best een beetje lullig. En Corine zal best heel erg blij zijn dat haar kleine meid weer lekker gaat. Als je daaraan twijfeld, vraag ik me af wie hier de muts is...

Corine, gewoon negeren en hopen dat jullie snel weer je leventje op kunnen pakken.

Succes, Iris
 
Nou anoniem 11.49 ...Beetje warm voor een muts vind je ook niet. Of is Muts een afkorting van Meest.Uitgesproken. Teleurstellend.Scharminkel

Andere Meiden bedankt voor jullie lieve reacties! Romi deed het vandaag weer ietsje minder ze was veel verdrietig tot krijssen aan toe en eten ging mondjes maat. Morgen een gesprek met de kinderarts.

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes Corine
 
Ik betwijfel of het steeds om dezelfde anoniem gaat, volgens mij wisselt het gewoon. Maar inderdaad gewoon negeren, en Corine ik ben heel benieuwd hoe het met Romi gaat dus hou ons op de hoogte.
 
Terug
Bovenaan