Romi mag naar huis..!

Goedemorgen,

We gaan zo weer naar het ziekenhuis maar dit keer mogen we ons kleine meisje mee naar huis nemen gelukkig! Ze hebben niks meer kunnen vinden dan de oorontstekking die ze had en bloedprikken of een urine controle doen ze helaas niet omdat ze geen koorts meer heeft.

Ik ben zo blij dat ze vanacht gewoon weer in haar eigen bedje ligt! En nu maar hopen dat ze het thuis net zo goed doet als in het zieknhuis!

Bedankt voor al jullie lieve reactie...
 
Het is wat he, je kleine in het ziekenhuis. Onze zoon, inmiddels 4 jaar, heeft vroeger als baby twee keer in het ziekenhuis gelegen. Het is prettig te weten dat er niets ernstigs aan de hand is met je kindje. Schaam je niet om hulp in te schakelen als je het gevoel hebt dat het niet goed gaat. Heel veel sterkte met je meisje, dat alles goed mag blijven gaan. (daar gaan we wel van uit)
 
heel fijn voor jullie dat ze naAR HUIS MAG
deze periode zal je nooit vergeten
mijn dochter (is nu 3 jaar) lag toen ze 3mnd was ook in het ziekenhuis ivm
eem hartafwijking ze heeft toen 3mnd in het ziekenhuis gelegen het gaat nu goed met haar
ik ben nu weer moeder van een zoontje van 6weken
en is maandag met spoed opgenomen
in het zieken huis ze dachten dat hij nekkramp had gelukkig had hij een virus en we mochten snel naar huis echt heel zielig voor dat mannetje
gelukkig gaat het met hem wat beter alleen mama is erg geschrokken
 
Terug
Bovenaan