rommel de bommel

Hallo allemaal,

Ik bennu 7 weken zwanger en ik voel echt aan een stuk door gerommel in m'n buik. Het lijkt er echt op alsof alles z'n plaatsje aan het zoeken is. Het is alsof alles van links naar recht door m'n buik heen schiet. Mijn man vind her erg lachwekkend als hij z'n hand op m'n buik legd. Het bewegen is niet pijnlijk, het is een leuk gevoel. Ook heb ik erg veel de hik, ik denk dat dat komt omdat ik nu wat korademiger ben.

Zo lief, Mijn mannetje belt me een paar keer per dag op. Hij is dan stil en als ik dan vraag waarvoor hij beld zegt hij " ooohh, ik wil gewoon even weten hoe het met jullie gaat", echt heel schattig.

Nou dames, tot snel weer,
Ank
 
Da's lief! En dat gerommel... Je darmen gaan wat trager werken en natuurlijk moet er daar binnen ook wel het een en ander ruimer ingericht worden om plaats te maken voor dat mensje.
 
Hoi Ank, ha ha wat een leuk verhaaltje van je! Je zult wel denken wat gebeurd daarbinnen allemaal! Heb zelf niet veel last van alleen 's avonds na het werk last van bandenpijn (tenminste neem aan dat het dat is) maar denk steeds ben nu 6 weken 3 dagen dus kan dat allemaal al?
Ha ha ja er gebeurd heel wat met ons.
Leuke man heb jij hoor dat ie je belt om even te vragen hoe het met jullie gaat, koester dat zeker meid. Nou veel succes met je gerommel en tot schrijfs.
Groetjes Esther.
 
Terug
Bovenaan