Rommel

Hallo,

Hallo bij mij breken de vruchtbare dagen aan. Om de dag hebben we gemeenschap, blijf het toch vreemd vinden om dit zo op te schrijven. Nu had ik maandagochtend en vanochtend weer na het afvegen wat rood bloed door mijn slijm. Hebben jullie dat ook wel en komt dat omdat voor de eisprong de baarmoeder een beetje opengaat en zo restjes naar buiten komen? Ik ben onderhand zo zat van die rommel tussendoor. Waarom komt het er allemaal niet uit tijdens mijn ongi en dan pas weer bij mijn volgende ongi. Graag wil ik weten of er meer zijn die dit hebben/of hebben gehad.
Verder is alles goed trouwens, baal er alleen van wil geen bloed zien, ha ha....
Liefs Biate

Hoi lieve Biate,
Irritant he steeds licht bloedverlies, ik ben er nu gelukkig van af, maar duurde wel lang. Ik heb geen idee waar door het zou komen, maar ik wil je veel succes en plezier wensen in deze vruchtbare periode. Volgens mij hebben wij de NOD op dezelfde dag. Hopen dat ie deze keer uitblijft he!!!!!!
Nou doei, liefs Annemarie

Hoi Biate
Ik heb precies hetzelfde maar dan de eerst 15 dagen van de cyclus en dan houdt het op.Ik had de laatste keer zelfs een ovulatiebloeding op de dag van de eisprong. Ik had er toen zo genoeg van dat ik al 15 dagen bezig was met bloeden en dan weer even niet. Het zal me niets verbazen als het de volgende ongi weer zo gaat. Als mijn eisprong is geweest dan is het wel atijd over.
Succes misschien heb je hier wat aan.

Lotte

Bedankt voor jullie reacties.
Lotte, Ik heb idd ook na mijn eisprong houdt het op. Ik heb op het web gelezen dat het niet apart is vooral als je voor de rest een regelmatige cyclus hebt kan het geen kwaad. Het is idd dat het vooral tijdens de eisprong kan, heb ik ook gelezen op internet.
Annemarie, wel spannend zijn we NOD genootjes, nog even flink klussen, ik doe het om de dag vanavond vrij en dan morgen en zaterdag nog. Het moet natuurlijk leuk blijven, heb gelezen dat het voor het zaad het best is om de dag te doen, weet niet of het zo is dan wachten we maar geduldig af, nou ja geduldig. Ik wil zo graag zwanger zijn voor mijn 1e uitgerekende datum maar die komt wel heel dichtbij.
Nou tot horens.
Liefs van mij

Trouwens Lotte, het is gewoon erg vervelend ik heb er ook wel een dag tussen zitten dat ik niet bloed, en het stelt bijna niets voor. Het is mijn 3 cyclus na mijn laatste curettage.

Bedankt!
Vind het toch altijd maar weer spannend klus idd om de dag en het is dan inderdaad een dag erna dat ik licht bloedverlies heb. Nu maar hopen dat het allemaal op het juiste moment is gebeurd.
Hi hi...vind het echt spannend met al die goede berichten, wil ik ook zo graag.
Liefs Biate.

Hee Biate,
Hoe is het???? Druk bezig??, af en toe heb ik helemaal geen zin of ben ik moe, houden jullie echt stug vol aan om de dag?? Sorry beetje intieme vraag, als je het te intiem vind dan moet je het maar zeggen hoor.
Nou nog een paar daagjes en dan wordt het weer afwachten geblazen en duimen draaien. Denken voel ik iets of verbeeld ik het me??? Je kent het wel he.
Ik heb genoeg afleiding want we gaan morgennacht op wintersport!! Heb er zin in, dus succes en tot volgende week!!
Liefs annemarie

Terug
Bovenaan