rommeld het bij jullie al...

hallo

vroeg mijn eigen af of het bij jullie van al rommeld of dat er al iemand bevallen is...

bij mij rommeld het al een paar dagen   zaterdag nacht heel de nacht wakker gelegen van harde buiken die pijn deden iedere ochtend moet ik naar de wc rennen ja sorry maarja...en verder nog steeds last van heel de tijd harde buiken word er niet goed van..en vooral ik heb er nog 1 rond lopen van 2 jaar dus ja echt rusten zit er niet in ..
ben 36,5 week zwanger

groetjes juut

Hoi,

Ik ben morgen 39 weken en het rommelt flink al. Heb vooral in de avond erg last van harde buiken. En van de week op een nacht echt soort krampen. Dus ben benieuwd hoe lang het nog duurt. De baby mag van mij wel komen. Heb geen flauw idee meer hoe het de vorige keer begon. We wachten rustig af.......

groetjes Nynke

Hoi!

Hier rommelt het ook al een tijdje. Veel harde buiken en ik heb 's nachts vaak last van constante buikpijn. Verder ben ik erg moe, misschien wel doordat ik 's nachts toch minder goed slaap.

Wat mij betreft mag de kleine ook komen hoor, ik ben er helemaal klaar voor en mee. Ook ik heb een kleine van 2 jaar rondlopen en het is gewoon vermoeiend. Niet dat het minder vermoeiend is als de kleine er eenmaal is, maar dan ben ik zelf weer wat meer mobiel, want ik kan nu echt helemaal niks meer. Bovendien is mijn man de eerste twee weken na de bevalling vrij en heeft dus ook 'alle tijd' voor haar.

Momenteel passen de opa's en oma's regelmatig op, zodat ik wat extra kan rusten. In principe is ze nu minstens een dagdeel (ochtend of avond) buiten de deur. Naar de peuterspeelzaal twee ochtendjes en  op andere dagen  middags met opa en oma.  En dat is heerlijk voor haar, want zo kan ze haar energie lekker kwijt.

Groetjes, Marisa

Hey dames,

doen we even rustig aan !!!   Dit is het JULI forum en niet van juni, hahahahaha
Ik ben gewoon jaloers. Moet nog tot einde juli. vandaag 35+4 en ben het zat. Ik wouw dat het rommelde, boehoe.

Dus als jullie nou ook nog even volhouden tot JULI.

groetjes Jeanine

hallo allemaal,
ik ben vandaag precies 39weken van de derde.
bij de oudste ben ik ingeleid en de tweede was een ks.
ik weet dus niet wat ik bij een spontane bevalling kan verwachten.
nu heb ik al een tijdje wat meer harde buiken en zo af en toe nog bandenpijn.
sinds een dag of 3 heb ik ook een gevoel of dat ik ongesteld moet worden en vandaag ook wat kramperig gevoel in de rug en ben een beetje ge-irriteert.
is dit nu een teken dat ik tegen de bevalling aanloop??????

ik hoop het eigenlijk wel want ik heb het wel gehad en ben erg benieuwd naar de beeb....

groetjes brie

Terug
Bovenaan