rommelen met slaaptijden

Zijn jullie kindjes momenteel ook zo aan het rommelen met hun slaapjes? Stijn is sinds ruim een week ineens 's morgens iedere keer rond half 7 klaar wakker, terwijl hij dan eerst wel weer insliep tot minstens 8 uur...nu niet dus helaas.... Zijn slaapjes overdag duurden eerst wel 2 uur of meer (werd tussen door wel soms even wakker maar sliep dan weer verder). Nu slaap hij soms maar een uurtje en soms toch weer langer, er is geen pijl op te trekken momenteel. Zitten jullie kindjes ook in zo'n fase? Soms denk ik dat hij misschien meer honger heeft, in een groeispurt zit ofzo....maar het is niet zo dat hij meteen wil eten als hij wakker wordt. Zijn boterham eet hij nog als een soort papje (met flesvoeding erdoorheen geprakt) Met 1 boterham is dat hap slik weg. Vandaag 2 boterhammen gedaan (zonder korstjes) die gingen er net zo vlot in en zijn fles nog leeg ook?? 's avonds krijgt hij pap en s'morgens een gewone fles. Misschien moet ik 's morgens ook pap geven. Hoe doen jullie dat?
 
hier deed hij dat ook 1 week lang toen ook honger en toen bleek dat er tandjes ook kwamen . Dus wie weet . Nu gaat het weer beter .
 
Hier ook drama...
Normaal tussen 7 en half 8
Nu standaard kwart voor 5 (goedemorgen pff)
Gister met speen gelukt om tot 6 te laten slapen daarna maar bij mij in bed. Krijgt sowieso niet eerder dan tussen 7 en half 8 zijn eerste voeding
 
J'velino is tussen 5 en 6 wakker neem hem dan bij mij in bed en slaapt dan door tot 8:00 . Hier wel dat hij later naar bed wilt. Voorheen was het tussen 18:00 / 18:30 nu rond 20:00.
 
In bed is niet echt een optie hier...zo gauw ik zijn kamer binnen kom denk hij: Haaa gezellig de dag is begonnen! Ik kan net snel een speen in zijn mond doen en weer weg gaan...soms werkt dat, soms niet. Maar mee in ons bed, dan is het een groot feest!
 
Terug
Bovenaan