rommelen van je baby

hallo allemaal,

ben nu 14 weken zwanger kan het zijn dat je af en toe je baby al voelt bewegen ik voel hem namelijk draaien en hele zachte tikken geven tegen mijn buik of lijkt dat maar zo
wie kan er mij wat meer over vertellen

groet
 
Er zijn er meer die al zo vroeg hun kindje voelen bewegen, maar meestal voel je je eerste kindje zo rond week 20 voor het eerst. Het kunnen nu ook heel goed je darmen zijn die je voelt.
 
Hoi daar!
Ik sluit me aan bij mijn anonieme voorganger. Ik ben nu 13 wkn 1dg zwanger en ik voel de kleine ook al iedere dag zelfde uur. Ik heb ook al een beste buik gekregen. bij eerste was het 18 wkn precies.
Geniet ervan, straks als je ribben bijna gekneust zijn van het getrappel mocht je willen dat het van die zachte tikken waren.
Fijne zwangerschap!
Muty
 
Ik denk eerlijk gezegd dat het je darmen zijn, want de baby is nog vrij klein en het lijkt me sterk dat je em nu al voelt.
Bij de 2e voel je de kleine wel eerder dan de eerste.
 
ik ben nu 17 wk en ik voel al sinds zo'n 2 wk wat, met name als ik in bad/bed lig, ik heb begrepen dat als t onder je navel is t de baby is en boven je navel de darmen.
 
Hoi,

Je darmen zitten behoorlijk laag hoor, dus darmgerommel voel je 9 van de 10 keer ook heel laag, (onder de navel). Zo vroeg in de zwangerschap (bij een 1e kindje) is darmgerommel meestal niet te onderscheiden van babybewegingen. Tenminste zo heb ik het ervaren.

Ik voel de baby vanaf 21 weken pas duidelijk en ik voel het als zachte trapjes/deukjes en niet als plopjes of belletjes wat je vaak hoort. Dit is bij iedereen anders blijkbaar.

Groetjes.
 

Hallo,

Ik ben nu bijna 17 wkn zwanger en ik voelde sinds gister ook hele zachte tikken in mijn buik! Ikzelf denk niet dat het mijn darmen zijn.Mijn schoonzus voelde al rond haar 15/16e week de eerste "gefladder" in haar buik bij haar eerste kind. Dus je hoeft het echt niet pas de 20e of 21e week te voelen!
 
Terug
Bovenaan