rommelen

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal vandaag ben ik 38 weken en 1dg zwanger. Ik voel me sinds gisteren niet echt denderend. Gezeur, gerommel in me buik. Nou heb ik al vanaf week 30 veel harde buiken gehad. Maar nu voelt anders, hele nacht onrustig geslapen en nu ook gezeur in me buik. Zou dit een voorteken zijn? Ik had dit ook met mijn zoontje. Vrijdags voelde ik me niet lekker en liep ik te klagen over buikpijn,rugpijn en gezeur (geen weeen) en zaterdag brak me water en zondag werd hij geboren. Dus hele weekend was het al aan rommelen. nou ben benieuwd naar jullie reacties.

Gr. Nancy

Heb ik gehad bij mijn tweede, preccies hetzelfde, het zal dan wel niet meer lang duren, veel succes.

Hee hoi Nancy,

4 januari he???
Ik kan nog niet echt zeggen dat het bij mij aan het rommelen is. Wle heb ik de laatste tijd veel last van steken onder in mn buik en in mn vagina, vooral bij het lopen en dat doet echt pijn, met mn tanden op elkaar loop ik dan stug verder, met in mn achterhoofd, misschien loop ik het nu wel los, hihi.
Maar er gebeurd nog niet veel hier, laten we de kerst nog maar afwachten. Dat is nu Zo dichtbij.....
Bij mijn eerste heb ik trouwens helemaal geen voortekenen gehad, ja achteraf blijkt dat ik regelmatige harde buiken had. Maar het kwam totaal onverwachts, wel 3 weken te vroeg.
Nou ik ben erg benieuwd wanneer jij gaat bevallen......

Succes met de laatste loodjes
Ris ook 38w1d!!!

Terug
Bovenaan