Rommelen??

Wat wordt er verstaan onder rommelen?

Ik heb nu al sinds een week heel veel harde buiken.
Ook heb ik vooral 's nachts een zeurderige lichte menstruatiepijn onderin me buik.

Herkennen jullie dit?

Groetjes, conny

hoi, hoever ben je? mijn vk zei ook dat het vanaf nu wel zal gaan rommelen, en dat is ook zo want ik heb ook ineens wat harde buiken en soms een steek door m'n vagina heen. ik denk dat het van die oefenweeen zijn en indalingsgebeuren enzo. pas als het regelmatig wordt, is het serieus en gaat er meer gebeuren.
groetjes sabine (35+1)

tja dat rommelen kan al best wel op tijd beginnen en kunnen idd ook indalingsweeen zijn... en je baarmoeder staat nu onder zo'n spanning dat die sneller een keer zal samentrekken (harde buik).
Weet idd niet hoever je bent.... maar het kan dus op zich heel lang duren dat rommelen.

groetjes,
Marije

Hier 'rommelt' het ook al een poosje. Veel harde buiken die steeds pijnlijker worden en soms lijkt er regelmaat in te zitten. Maar meestal houd het na een paar uur weer op.
Ik ben erg benieuwd wanneer het echt goed door gaat zetten!

Maar de vk vertelde me laatst wel dat als je zwanger bent van een 2e je eerder tekens krijgt dat het misschien gaat beginnen........
Maar we wachten geduldig af!! Straks lopen we gewoon 2 weken over haha

Groetjes Sylvia
36w5d

hoi hoi,

Ik ben 36 weken en 5 dagen.
En het is me eerste kindje.
De kleine was idd al een stukje ingedaald.
Zijn dit voortekens dat het snel gaat beginnnen.
Of maakt dat niet zo heel veel uit?

Groetjes, conny

hoi hoi,

Ook bij mij is het al flink aan het rommelen, heb de hele week al harde buiken, een soort kramp onder in mijn buik en af en toe voorweeen.

De gynacoloog zegt dat het zich aan het klaarmaken is voor de bevalling

Nou van mij mag het wel komen, heb sinds deze week ook weer een veel te hoge bloeddruk (onderdruk).

Moet morgen weer voor controle heen, dan vraag ik wat we nu gaan doen.

groetjes Masja
(37 weken, 1 dg)

Op zich hoeft het niks te zeggen over wanneer jullie kleintje nou uiteindelijk echt komt.
Bij de oudste had ik met 18 weken al vrij regelmatig harde buiken, met 32 weken lag hij compleet ingedaald en uiteindelijk is hij met 39+6 geboren na inleiding.

Je hoort ook weleens van vrouwen die al wekenlang in de nacht vrij regelmatig weeen krijgen en dan elke keer uiteindelijk in de ochtend is het weer weg... en dat tijden lang.... en dan nog weken doorlopen dus. Ben blij dat dat me de vorige 2 zwangerschappen bespaard is gebleven... harde buiken oké maar elke nacht denken 'this is it!' pffffff.

Ben erg benieuwd wanneer het hier babies gaat 'regenen'

Terug
Bovenaan