rommelen

Hoi,

Ben nu al vanaf vrijdag avond aan het rommelen.

veel harde buiken en ongi klachten. en ontzettende rommelende darmen.
Slapen doe ik haast niet want dan heb ik de meeste.

ben nu 38.3 weken zwanger.

zou dit dan het begin kunnen zijn.

vandaag is het kindje ook wel exstreem rustig vergeleken met normaal.

word nu toch wel spannend.

groetjes Renske
 
Ik heb dit al 1week.
Nu 36wk zwanger kleine zit we nog steeds.Volgens VK zijn dit voorweeen en dat hoeft niet te betekenen dat het op kort termijn geboren wordt.
Van de hitte krijg je nu ook meer harde buiken.
 
Hoi Renske,

ik zou het ook niet weten. Ben zelf over 2 dagen uitgerekend. Had vandaag voor het eerst harde buiken om de zoveel minuten en ongi klachten ook. Begon toen te stressen omdat ik nog veel in huis moest doen. Ben toen als een gek gaan poetsen en toen is het opgehouden... Heb bij mijn vorige 2 zwangerschappen nooit harde buiken en gerommel gehad. Toen begonnen gelijk duidelijke weeen. Ik weet het dus ook niet.

groetjes
 
Zo herkenbaar....

Heb nu ook al een paar dagen last van rommelen... ben dinsdag bij de gyneacoloog geweest en toen had ik al een paar centimeter ontsluiting, maar het wil hier ook niet doorzetten!!!!! Ben morgen 37 weken, en hou ook heel veel vocht vast, dus van mij mag het ook doorzetten!!!
 
Hallo!
Ik heb ook net zover als jij en ben al 2 weken aan het rommelen..
Zet gewoon niet door!
Elke keer weeen (in lichte vorm) en daarna menstruatiekramp en harde buiken wat ook weer verdwijnt.
Ik heb het bij de eerste ook niet gehad..

Hoe is het nu dan?
Xxx
 
het is nog steeds niet over haha.

slaap maar amper.

donderdag pas weer naar de verloskundige dus maar gewoon afwachten wat het allemaal gaat doen.

gr
 
Nog niet over? Bij mij zijn de voorweeen van gisterochtend weg maar af en toe menstruatiekramp. Heb net wel de slijmprop verloren maar ik hoorde dat het helaas niks zegt wanneer je bevalt.
Als je echt zoveel last hebt waarom bel je dan niet even de verloskundige?
 
Terug
Bovenaan