rommelen??

wat verstaan jullie precies hier onder??
hoor het vaker gebruikt worden.. maar wil precies weten wat de symptomen inhouden, kijken of ik nou hetzelfde voel hier..

Dat vroeg ik me bij de eerste zwangerschap af.... Maar toen het zo ver was wist ik dat ik aan het rommelen was.
Bij mij waren de signalen: harde buiken, drukkend gevoel bij schaambeen, niet meer kunnen zitten want dat voelde niet fijn, en later weeën.....

Het is en blijft beetje vaag want voor het zelfde geldt loopt het deze keer weer anders..

Gisteravond erg last van een rommelende buik gehad. Eerst diarree en later enorme ongesteldheidspijn, misselijk, ook mijn onderrug moest het ontgelden, het duurde een uur.

Maar na een nachtje slapen is alles weer rustig, dus ik ga overtijd lopen, morgen 40 weken.

Hier een soort van harde buiken maar dan anders
het voelt alsof er van boven naar beneden een band aangetrokken word
dus wel echt wee gevoel, menstruatiepijn, darmen die rommelen, misselijk dat soort dingen
wel heel anders idd dan harde buiken hoor,

Via de gyn wel begrepen dat dit soort momenten erg goed zijn voor de zwangere vrouw :) het is namelijk zo dat je baarmoedermond al langer bezig is zich voor te bereiden en dit hoort daarbij
kan maar zo zijn dat je dus met ontsluiting rond loopt zonder dat je er erg in hebt hahaha nou doe maar 8 cm :)

Ja lastig is dat he... Het zijn allemaal wel voortekenen, alleen bij de een duurt het dan nog anderhalve week en bij de ander begint het dan echt.. Vervelend als je zit te wachten, probeer nog een beetje te genieten! Ik wacht nog neit, ben nog steeds niet klaar (nog babystrijkwas, enveloppen schrijven, boodschappen doen etc). Hoop eind van de week wel klaar te zijn (ben dan 39 weken).
Sterkte met wachten!!
liefs, mvtwee

Ja wat inderdaad helpt is je er bij neerleggen. De kleine geeft aan wanneer het tijd is, zo hoort het ook te zijn (bedankt moeder natuur) en ik moet zeggen het geeft wel rust

Natuurlijk willen we allemaal onze kleine snel vast houden, maar zij/hij bepaalt vanaf de geboorte toch hoe het loopt en dus ook wanneer hihihi

hier 39 weken en 3 dagen, woensdag strippen als het zin zou kunnen hebben. Dit vanwege anders inleiden de week erop dus dat scheelt misschien hier ook wel hoor hahaha

Morgen 40 weken, alles in huis, alles gedaan.
Nu maar een dagje cupcakes maken hihi.
Dacht gister echt dat het begonnen was, maar nee hoor, meneer blijft gewoon nog zitten.

Oh en alle hulpmiddelen (behalve wonderolie) inmiddels geprobeerd en die werken dus bij mij niet.
Ik geef me er nu gewoon aan over en zie wel wanneer hij komt.

Terug
Bovenaan