rommelen

Sinds zaterdagavond is het hier echt begonnen te rommelen!!! Ik heb nu echte (voor)weeën die elke 10 minuten komen. Tot nu stopt het wel weer na ong 2 uurtjes. Dan is het een middagje rust en dan begint het weer. Ze beginnen al wat pijnlijker te worden. Heb er nu ook weer een. Had er om 11.30-11.40-11.55-12.03-12.10-12.20.
Er zit dus een regelmaat in, nu afwachten tot het doorzet!!! Morgen weer naar de vk, kijken wat ze zegt...

Liefs ciomama

Hey Ciomama, hoe is het nu dan? Sinds vanochtend is het bij mij ook aan het rommelen. De verloskundige zei gisteren dat de vrouwen bijna allemaal te vroeg zijn bevallen bij hun in de praktijk, alsof het aanstekelijk werkt ofzo. Haha... ben benieuwd.

@roozz..het is hier momenteel weer rustig. Het rommelen duurt wel steeds langer nu. Gisteren vanaf half 1 's middags tot 3 uur 's nachts, heel erg fijn haha. ik hoop dat het dit weekend doorzet want van die weeën word je wel moe zeg!

En hoe ist bij jou?? Zet het al door? Hoeveel weken ben jij nu? Ik volgens het zkh vandaag 39 wk en volgens de vk maandag 39 wk. heb dus 2 data's haha.

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan