Rommelen

Vanochtend om 5.45 wakker omdat ik droomde dat ik ongesteld werd. Voelde echt krampen.
Vervolgens werd ik wakker en dacht ' huh, droomde ik dat nou of voelde ik echt een kramp?'.

Daarna niet meer kunnen slapen. Af en toe een hele lichte kramp en veel steken.
Maar ik vrees dat t niet doorzet.

Balen want ik voelde me goed vandaag en het had perfect uitgekomen met de oudste (qua opvang).
Maar ja....daar heeft moeder natuur geen boodschap aan he.

Nou ja....we wachten maar weer af.

Hoeveel weken ben je?
Vervelend he als het niet wil doorzetten..ik loop hier ook met pijnlijke harde buiken maar gebeurd nog niets.mocht v mij ook wel afgelopen nacht beginnen,oudste is vrij dus had goed uitgekomen maar ja..we moeten nog even volhouden..

Haha ja jammer hoor, ik had het eergisteren dacht ook weeen te voelen maar dat was psychisch denk haha. Nee kan ook voorwee zijn natuurlijk.

Ik dacht van de week ook dat er wel iets moest gebeuren had zo'n last. Kwam er vandaag achter waarom. De bonk van een baby had zich nog even van links naar rechts gedraaid haha.

Gewoon maar wachten dames......

Ooh dat rommelen ken ik ook zo frustrerend Gelukkig kan ik echt aftellen naar volgende week donderdag ik weet iig zeker dat ik een eind volgende week mijn kleine meisje eindelijk te zien krijg maar hoop toch wel dat ze zich eerder meld. 4atas succes met het strippen vandaag laat maar weten hoe het is gegaan bij mij gaan ze vrijdag kijken dus ben erg benieuwd hoe of wat

Ik ben vandaag precies 39 weken.
1ste kwam precies op de uitgerekende datum en de 2 de kwam drie dagen later.
Dus ergens kan ik me ook niet voorstellen dat deze eerder komt.

Ik verwacht haar toch wel ergens volgende week. Maar het rommelt nog steeds.

Hadden jullie gewoon eetlust vlak voordat de bevalling begon?
Ik heb nog prima eetlust en ergens zie ik dat als een signaal dat t nog niet snel staat te gebeuren.
Maar misschien slaat dat nergens op?

Terug
Bovenaan