rommelende buik?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik ben eind september uitgerekend, maar mijn baarmoeder loopt voor op groei (deze was met 30 weken al hoogzwanger) en ik heb veel vruchtwater. Ook heb ik last van een gespannen baarmoederwand. Grote kans dat ik dus eerder ga bevallen volgens verloskundige en gynaecoloog.

Nu heb ik al 3 dagen last van een rommelende buik en ik vroeg me af of meerdere mensen dit ook hebben of hebben gehad rond 33/34 weken.

Wat voel ik allemaal? Ik heb al weken last van harde buiken, maar de laatste dagen voelt het toch allemaal anders. Zaterdag had ik last van een soort weeen, ik had krampen aan de bovenkant van mijn baarmoeder, een soort samentrekkend gevoel en dit is gewoon 4 uur lang doorgegaan. Vandaag heb ik al de hele dag buikpijn, een soort van menstruatiepijn alleen dan door mijn hele buik en het is de hele tijd aanwezig.

Ik vraag me namelijk af of dit vaker zo vroeg kan voorkomen of dat dit komt vanwege het feit dat ik grote kans heb om voortijdig te bevallen.

Groetjes Saskia

he sassie!!!
ik ben nu ook 34+2dagen en ik heb ook wel eens pijn in mijn buik maar niet zoals jij het omschrijft het zouden inderdaad voorweeen kunnen zijn, bij mijn eerste zwangerschap ging het heel snel ik moest constant naar de wc dacht dat ik moest plassen maar bleek vruchtwater te zijn daarna verloor ik mijn slijmprop toen brak mijn vruchtwater en pas 20 uur later beviel ik, ik hoop nog wel voor jou dat hij of zij nog eventjes   blijft zitten   heel veel sterkte

xxx

Terug
Bovenaan