rommelende darmen baby

<p>Hoi hoi,</p><p>Is het normaal dat de darmpjes van mijn baby rommelen en wat betekent het?</p><p>En is het normaal dat mijn baby in 1x minder ontlasting heeft dan normaal (7weken oud) ik geef bv en 1 flesje kv. </p><p>Normaal had die na de voeding altijd ontlasting nu heeft die voornamelijk lucht. (scheetjes) :)  </p><p>Groetjes</p>

Darmen moeten nog rijpen en is dus heel normaal dat ze rommelen. Bij veel baby's zorgt dit ook voor krampjes. De ontlasting wordt in de loop van de weken ook anders. Komt ook door overgang met bv naar kv. Onze dochter ging van 8 poepluiers naar 1x in de paar dagen en nu weer iedere dag (14 weken). 

bedankt voor het reageren:) ik merk idd dat die er krampjes van krijgt. wordt die dan ook automatisch onrustig aan de borst? spugen na de voeding doet die ook en na het spugen wil die direct weer drinken.. is dat normaal?

Ik heb zelf afgekolfde bv gegeven dus weet niet of het normaal is dat hij ook onrustig wordt. Het spugen zou iig niet moeten. Zou dit even navragen bij cb. 

Terug
Bovenaan