Rommelende darmen en een wisselende stoelgang!

Hoi meiden,

Ik ben nu 6 wk zwanger en heb smorgens last van breeige ontlasting ( sorry voor de vieze praat ) smiddags als ik soms nog moet is het dan weer bijna normaal.
Ik maak me er toch een beetje zorgen om.
Hebben jullie hier ervaring mee?

Liefs Kyrabella

Hoi Kyrabella,
ik heb er ook last van hoor. 's ochtends breiige ontlasting, en 's middags is alles weer 'normaal'.
Ik weet ook niet waar het aan ligt, maar het schijnt normaal te zijn. Het klinkt misschien een beetjeraar, maar... geniet er nog maar van, want straks kan je last krijgen van obstipatie, en das helemaaaaaal geen pretje.

Groetjes Sharon.

Bedankt voor je antwoord sharon, het stelt mij weer een beetje gerust.
Ik was vandaag in de rode pilaren dat is een winkeltje met allelei, geneesmiddelen en kruiden op natuurlijke basis, ik heb daar gember-limoen thee gekocht voor de misselijkheid, en toen heb ik daar ook nog gevraagd hoe dat zat, en ook daar vertelde ze dat het normaal is, en dat je lichaam verandert en ook moet wennen aan alles.

Ik ben dus nu wel weer gerust gesteld.
Ik mag 11 juli voor de 1ste keer naar de vk, wanneer ga jij?

LIefs Kyrabella

Hoi Kyrabella,

ik ben al naar de verloskunduge geweest! Ik mocht afgelopen donderdag voor het eerst. Ik weet ook niet waarom, maar bij ons is het altijd erg vroeg. Was er wel blij mee hoor, dan hoef ik tenminste niet zo lang te wachten...en daar ben ik toch al niet zo'n ster in, hahaha.
Goh, jij mag dus 11 juli. Hmm, die dag heb ik mijn eerste echo . Dan ben ik nml precies acht weken zwanger, en omdat ik eerder een miskraam heb gehad krijg ik dan dus een ''geruststel echo''.

Nou, we kijken dan samen uit naar de elfde, vind het alleen wel nog errug lang duren hoor...

Groetjes Sharon.
P.S. Wij noemen de onze gewoon ''de kleine''

IK ben 11 juli al iets verder dan de acht weken, en krijg helaas dan alleen een intake en een controle geen echo, want daar krijg ik dan papieren voor mee, vertelde ze, dus afwachten maar, vind het ook wel balen dat het zo lang duurt.

Spannend allemaal he.
Het is ons eerste kindje en ik ben ook echt voor het eerst zwanger, dus het is soms nog zo vreemd en onwerkelijk, maar ik ben wel erg blij, vind het zo speciaal.

Liefs kyrabella en hummeltje

Terug
Bovenaan