Rommelende darmen en steken...

Heey meiden,

Na 1,5 jaar "klussen" was ik begin dit jaar zwanger. Alleen eindigde deze vreugde in de 8e week. Ik heb op 31 januari een miskraam gehad.
Daarna zijn we weer intensief bezig gegaan.

Nu heb ik al meer dan een week zwaar rommelende darmen en steken links en rechts in mijn buik. En ik ben zo ontzettend moe. Ook zijn mijn borsten gevoelig. Mijn vraag aan jullie is of die borrelende darmen en steken een teken van zwangerschap KUNNEN zijn. Om het zeker te weten moet ik nog tot 16 juli wachten....

Ik hoop dat jullie, als "ervaringsdeskundigen" mij kunnen helpen!

Liefs,
Cameltje

Ik snap helemaal waarom je het vraagt, maar het is zo moeilijk te zeggen omdat iedere zwangerschap weer anders is en de symptomen   van pms en zwangerschap zo op elkaar lijken. Ik kan er niks over zeggen, maar ik hoop het dat het wel zo is voor je! Is nog lang wachten tot 16 juli he, dat de tijd maar snel mag gaan!

Het zou heel goed kunnen. Ben begonnen met superjeukende borsten die overging in gevoeligheid en nu zelfs pijnlijk.De steken in zowel de rechter als de linkerkant klinken dan ook als muziek in de oren.Wat de darmen betreft hetzelfde.Ben nu in de zevende week en de steken plus de pijnlijke borsten zijn er nog steeds.
Succes met wachten en ik zal voor je duimen.

hoi camel.zijn die steken aan de rechter en de linker kant op de hoogte van je eierstokken.ik heb dat nl ook en ook een zwaar gevoel in mn buik.vooral s avonds .ik weet nog niet of ik daadwerkelijk zwanger ben.heb al een test gedaan ,maar deze was nog negatief.ik ben al bijna 14 dagen overtijd.ik ga morgen weer een test halen,en hoop dat ie dan positief zal zijn.succes.

Terug
Bovenaan