rommelende darmen

Hoi meiden,
wie heeft hier ervaring mee
Ik heb al sinds 1,5 week last van rommelende darmen.af en toe ook wat steekje sin de baarmoederhals
hoort dit bij het slikken van het foliumzuur of kan dit ook wat anders zijn?
Ik slik bijna 4 weken folium en heb 3 juli mijn nod

Hoi Sannepanny,

Volgens mij komt het niet door de foliumzuur want die slik ik al een paar maanden en heb er nooit last van gehad. Ik kan het wel koppelen aan een evt. zwangerschap. Ik had en heb nog steeds last van rommelende darmen en af en toe wat steekjes in de buik.

Ik zal voor je duimen meid!

Liefs, Jolanda

Hoi Jola,

bedankt voor je antwoord!
Bij mij gaat het ook gepaard met kleine steekjes in de buik en heb het nu sinds anderhalve a 2 weken lang bijna iedere dag?
heb verder nergens last van wat op een zwangerschap zou kunnen lijken.
zal ook voor jou duimen !!

liefs san

Hoi Sannepanny,

Nou ik heb toevallig vanochtend positief getest en ben zwanger!! Zie m'n andere topic. Geeft niet hoor dat je het niet gezien hebt. Daarom herkende ik het zo. Ik had dit ook bij m'n vorige zwangerschap.
Ik zal voor je duimen dat je binnenkort een positieve test in handen hebt!

Liefs, Jolanda

hoi san,

Ik heb id ook al 2 weken last van steekjes onderin mijn buik soort ongiepijn maar dan net anders lekker duidelijk he? haha en id ook wat rommelende darmen. ik heb 28 juni mijn nod dus echt super spannend. ik zal voor ons .

groetjes natascha

Hey San,

Ik heb ook vanaf de periode dat ik mijn eisprong heb gehad last van rommelende darmen en gevoelige steekjes onderin mijn buik.
Ook ik vroeg me af wat dat te betekenen heeft.
Laten we maar met zijn allen duimen dat we zwanger zijn!

Groetjes,

Tamara.

Terug
Bovenaan