rommelende darmen??

Hoi meiden

Gisteren en vannacht hebben mijn darmen enorm lopen  rommelen. Het klonk zo hard dat mijn man soms vroeg 'ben jij dat?'.  Ook moet ik  'snel wandelen'  naar de wc omdat ik anders te laat ben

Nou snappen jullie natuurlijk wel dat ik denk/hoop aan de eerste tekenen van de bevalling. Ik voel me verder best goed, heb wel af en toe wat krampjes maar niet met regelmaat. Ik heb verder ook niet het idee dat ik ga bevallen, maar ja ik weet dan ook niet hoe het is en hoe je je moet voelen haha.

Herkent iemand deze rommelende darmen van een vorige bevalling of zijn mn darmen gewoon toevallig zo van slag?  

Liefs Jessy (38 wk + 2 dg)

Hoi Jessy,

Je hoort wel eens dat vrouwen vlak voor hun bevalling moeten overgeven of diarree krijgen of zoiets. Alsof het lichaam zihc "schoonmaakt" voor de bevalling. Misschien is het bij jou in een soort beginfase.

Zelf heb ik het niet gehad. Bij mij viel (achteraf) op dat ik geen eetlust meer had. Kreeg mijn boterham gewoon niet naar binnen. En ik heb dat dus echt nooit, ook niet als ik ziek ben of zo.

Groetjes Empe

Hoi Jessy,
Ik had inderdaad bij mijn vorige bevalling van te voren ontzettende diarree. Ook tijdens de weeën trouwens, dat was minder... En ik heb ook zeker 4 x overgegeven tijdens de weeën, maar of dat nou kwam van "je lichaam leeg maken" of van de pijn....
Nou, ik merk wel dat je niet heel erg veel aan mijn antwoord hebt, maar ik hoop in ieder geval voor je dat dit het begin is!!

Groetjes,
Susan

Ik heb al een week of twee last van rommelende darmen. niet continu gelukkig maar moet af en toe wel rennen.
Ben tijdens de zw.schap zowieso gezegend met een vlotte stoelgang (2a 3 keer per dag!)
Maar bij mij zeggen die 'diareeaanvallen' dus niks!

Sterkte ermee

Herkenbaar......ik heb ook al meer als een week geen fatsoenlijk drolletje meer weten te draaien....maar nog geen bevalling....bij mijn dochtertje voelde ik me een dag voor de bevalling begon ook een beetje grieperig; kouwelijk en ook diarree dus ik hoopte ook al dat dit het begin zou zijn maar dan is het inmiddels wel een lange aanloop geworden...

Groetjes Rian, 39w

Ik had bij mijn dochter ook een paar dagen ervoor last van rommelende darmen, ook ik had het idee dat het nog wel even ging duren toen, maar nee dus. Dus het kan een voorteken zijn, maar hoe lang het dan nog duurt is natuurlijk niet te zeggen.

Ook ik heb vandaag wat last van mijn darmen, dus toen mijn man vanavond weg ging zei ik dat hij wel zijn mobiel aan moest zetten, want wie weet moet hij thuis komen. Het is nu weer aardig rustig, dus ik denk niet dat het vanavond gaat gebeuren.

Gr Christa

Nou mn darmen zijn nog steeds aan het rommelen maar al wel minder dan zondag.
Ik ga er nog steeds maar van uit dat het nog wel even zal duren (al hoop ik natuurlijk stiekem dat de kleine heel snel komt!!)

In ieder geval bedankt voor jullie reacties meiden!

Liefs Jessy

Terug
Bovenaan