Rommelige buik

<p>hey mama’s</p><p>ik ben nu 36+3 van mijn 2e zoontje en sinds vanavond een erg rommelige buik, bijna alsof je diarree moet krijgen ? iemand die dit herkent? Ook heb ik sinds vandaag lage rug- en buikpijn. Sinds een paar dagen extreem moe en af en toe heel pijnlijke borsten. </p><p>Zijn dit tekenen? Bij de eerste had ik alleen wat rugpijn en kreeg ik meteen een weeënstorm (gepaard met diarree vandaar de vraag). Ik heb dus geen idee hoe een “normaal begin” van de bevalling verloopt. </p><p>Groetjes van een onrustige mama ☺️</p>

Hoihoi

Ik ben vandaag 37 weken maar ik heb al vanaf week 30 diarree en vanaf week 32 extreme rugpijnen en deze baby zit ook nog lekker binnen. Het zou misschien een teken kunnen zijn, maar het hoeft absoluut niet. Zal me als ik jou was niet te druk maken of stressen en gewoon afwachten. (HAHA makkelijk gezegd...) Dit is ook mijn 2de zs. Mijm eerste bevalling verliep als volgt:

Hoihoi

Ik ben vandaag 37 weken maar ik heb al vanaf week 30 diarree en vanaf week 32 extreme rugpijnen en deze baby zit ook nog lekker binnen. Het zou misschien een teken kunnen zijn, maar het hoeft absoluut niet. Zal me als ik jou was niet te druk maken of stressen en gewoon afwachten. (HAHA makkelijk gezegd...) Dit is ook mijn 2de zs. Mijn eerste bevalling verliep als volgt:

11.00 Slijmprop volledig verloren
12.00 Vliezen braken, kleine straal vruchtwater
14.30 De eerste krampen
18.00 De ontsluitingsweeen kwamen
20.00 Weeen om de 3 a 4 minuten
En pas 24 uur later was onze zoon er :) Ik weet natuurlijk niet of je wel of geen weeenstorm krijgt gelijk (iets waar ik dan nu weer gestresst voor ben dat het kan gebeuren), maar het kan dus ook zo geleidelijk als bij mij gaan... In dat geval merk je echt echt echt dat het begonnen is no worries. Die rugpijnen en onrust en diarree/krampen komen overigens wel voort uit dat het niet lang meer gaat duren, maar dat kan dus ook nog 3 of 5 weken zijn ;)

HOPELIJK heb je hier iets aan!

Terug
Bovenaan