rommelrommelrommel!!!

Ik wordt er toch wel weer een beetje gek van! Ik had me voorgenomen om me niks aan te trekken van harde buiken en voorweeën en extra afscheiding en dat soort dingen, maar je laat je er toch wel een beetje door gek maken!
Heb nu al een hele tijd af en toe voorweeën, ik kon me er heel goed voor afsluiten omdat ik weet dat het niks te betekenen heeft, maar nu komt het toch weer zooo vaak (bijna de hele dag door!) Dat ik er wel een beetje gek van wordt. Je denkt dat toch...of zou het dit keer wel eerder beginnen.
Bij Joris liep ik   na vanaf de 34ste week voorweeën gehad te hebben, uiteindelijk flink over tijd, dus het zegt niks. Maar toch twijfel je soms weer!

Mijn man is nog 1,5 week weg dus de beeb mag zo lang van mij nog wel blijven zitten, maar als het zo rommelt als nu dan denk ik daar toch wel anders over!

Groetjes Annemiek

Heey Miekje,

Jeetje toch wel spannend... Hoop ook voor jou dat de beeb blijft zitten tot je man thuis is, maar vaak zorgt moeder natuur daar wel voor toch?

Ik ben " pas"   34 weken en voel wel wat indalingsperikelen maar ik wil liever nog even geen echte voortekenen, we gaan as zondag naar Oostenrijk nl en ik beval liever in Holland! ;-)

Groetjes en succes,
Janneke

Dat gerommel zijn dan denk ik toch wat voortekenen.
Hier ook enorm gerommel. Ik denk regelmatig, mmmm nu is het zover.
Ik ben 37 weken, dus in principe mag het komen.
Ben net terug van de gynaecoloog en ons kindje weegt inmiddels 2,900kg dus dat is naar mijn gevoel toch wel een mooi gewichtje.
Voor de rest was alles prima, dus ik probeer ondanks enorm veel last van bekkeninstabiliteit, toch te genieten van deze laatste loodjes.
Van mij nog het nog even blijven zitte, echt puur om te genieten van dat kleine wondertje in mijn buik... Wie weet wel de laatste keer. hehe...

Liefs,
van ons

Hallo allemaal,

Het begint bij iedereen onderhand een beetje te rommelen he?!
Hier ook... Vanaf maandag al last van (voor)weeën, begint 's middags en naar mate het avond wordt, wordt het steeds erger!! Maar helaas houd het dan 's nachts op!!!  Om gek van te worden, elke keer hoop ik dat het deze dag wel door zal zetten, maar helaas...
Hopelijk laat de kleine niet lang meer op zich wachten... Ben er klaar voor (en mee)  hihi
Ook het slapen is hier een regelrechte ramp!!!!! Dan zeggen ze dat je uitgerust moet zijn voor de bevalling, nou ik  weet niet hoe ik dat moet doen...
Succes iedereen!!!!!!!!

Liefs Laura (38wk, 5 dg)

Bij mij is het net andersom. Overdag niks aan de hand, en zodra ik mijn bed in stap zware menstruatiepijn en keiharde buiken. De hele nacht, tot ik heb ontbeten en dan verdwijnt de hele boel weer! Haha, volgens mij zit er een klein mensje mij een beetje gek te maken!

dan kun je het toch beter overdag hebben he! Ik heb het nu gelukkig ook overdag (mn s avonds) en als ik net in bed lig. Of het doorgaat s nachts weet ik niet, maar ik word er in ieder geval niet wakker van gelukkig!

Bij mij beginnen de voorweeën 's avonds, worden ;s nachta erger en houden 's ochtends weer op!! grrr. Zodra ik iets ga doen krijg ik ook weer harde buiken!! Gelukkig ga ik 's   middags altijd even een tukkie doen, maar het is wel super vervelend!

Terug
Bovenaan