rommelt nu echt wel hoor!

Eerder deze week schreef ik al dat ik dacht slijm van de slijmprop te verliezen, maar wist het niet zeker.
Nu denk ik dat het inderdaad een deel van de slijmprop was. Gister had ik nog meer slijm en deze keer ook met bloed er bij.
Steeds harde buiken en ook vaak krampen. Verder voel ik de kleine wel nog goed bewegen, dus dat is wel fijn ;)

Ben benieuwd hoe lang het nu nog duurd.. weet dat het ook best nog 3 week kan duren, maar het wordt nu wel echt spannend hoor!

Ben de 25e uitgerekend, dus ben nu precies 38 week.

Hey! Hier ruim 2 weken geleden ook slijmprop verloren, na die tijd alsnog vaak veel slijm. Al 4 weken soms hevige voorweeen. Inmiddels 3 cm ontsluiting maar nog steeds het kindje in mn buik. Hier rommelt het dus ook behoorlijk... Maar dat heeft verder dus nog tot niets geleid, dus zoals je al zegt het kan best nog 3 week duren, ik heb daarvan al 2,5 week achter de rug.... Erg frustrerend dat dat zo gaat want je hoopt elke keer weer dat het doorzet.

Zit nu op 38+4 en heb kan alsnog 2,5 week duren, want met 41 week word ik ingeleid als het nog steeds niet vanzelf doorgepakt heeft. En krijg steeds meer het vermoeden dat we toch die kant op gaan.

Sterkte met afwachten...

X

Ja, ik las het al idd in eerdere berichten.. Is echt vervelend voor je dat het al zo lang duurt!
Ik hoop dat het hier wel op een gegeven moment doorzet, want ik kan niet ingeleid worden omdat de baby in een stuit ligt. Als hij/zij er niet zelf uit komt, dan wordt het zowieso een keizersnee. Inleiden is dan teveel risico.

Ik heb ook nog wel dat ik elke dag wat slijm verlies idd.

Ben benieuwd hoe lang het allemaal nog duurt voor iedereen! We zijn gewoon allemaal ongeduldige juni-mama's.. We willen geen juli-mama worden he.. Zo lang kan ik tenminste niet meer wacht hoor!

Hahaha nee idd... Ik merk aan mezelf ook dat ik heeeeel erg ongeduldig ben, die kant ken ik helemaal niet van mezelf.

Dat maakt het dan dubbel zo spannend hoop voor je dat je geen KS hoeft te ondergaan en dat de bevalling gewoon goed verloopt.

X

ik ben het nu echt wel beu,ik dacht dat ik het al ongemakkelijk vond,maar schijnbaar vind de kleine het leuk om het nóg lastiger te maken!! heb een "raar"gevoel in me buik kan het niet goed omschrijven en een mega druk erop van onder!...lastig!!!!

Terug
Bovenaan