rommlen in de buik?

Hoi,

Dat schijnt voor iedere vrouw anders te zijn.Ik voelde bij mijn eerste bevalling een vervelend gevoel in mijn rug...dit voelde ik zón 1 x in het uur,op een gegeven moment kwam het iets vaker terug en heb ik de vk gebeld omdat ik geen idee had of ik nu weeen had.Zij vertelde mij dat ik pas weer mocht bellen als het om de twee min kwam omdat zij mij ook niet kon vertellen of dit de echte weeen waren.Toen ze om de 8 min kwamen wist ik het zeker...die avond is ons dochtertje geboren.Sterkte
 
Ik denk dat ik gisteravond voor het eerst ' gerommel' heb meegemaakt. Ik had rugpijn toen ik naar bed ging en kon mijn draai maar niet vinden, menstruatieachtig gevoel en best wel wat druk op mijn vagina terwijl mijn kind al weken ingedaald ligt. Het heeft een paar uur geduurd en toen ging het weg en ik ben ook wel zeker dat het geen ween waren, maar dit was toch voor het eerst dat ik uberhaupt iets voelde waarvan ik dacht dat dit misschien wel het begin van de bevalling zou kunnen inluiden. Helaas, ik zit hier vanochtend en voel niks en baby zit lekker in mijn buik.

groetjes, Jane 40+6
 
Terug
Bovenaan