Romper aan of uit?

Met de nacht???
Ik doe steeds de romper uit als we de pyjama aan doen..vraag me dan of wat ik lekker zou vinden..en ze hebben dat ding dan al altijd aan...toch?

Wat hebben jullie???

Hallo

Shanice heeft haar rompertje aan soms ook wel met lange mouwen als het erg koud is .
Heb je van sinterklaas nog een fietsstoeltje gekregen ?

groetjes lisette

Hoi,

Mijn zoontje van 11mnd heeft s'nachts altijd zijn rompertje aan!
Dan zijn pyama en slaapzak met lange mouw!
Blijf dat ook wel doen tot hij overgaat op ondergoed! Als het weer warmer word laat ik soms andere dingen uit bijv de broek maar romper hebben ze eigenlijk alledrie altijd aangehad!

Gr MJ

Goedemorgen!

Maar waarom is dat eigenlijk? Waarom houden we het rompertje altijd aan? haha :)
Gewennig of omdat het zo ''hoort''?

Nou we hebben 275,- gekregen voor een fietszitje idd...schrok me wild..veel geld!
Dus ik ben wat aan het orienteren her en der..maar het word toch de Bobike..geen geklungel met de beentjes ;-)
Past wel bij hem want het is een wildebras haha :)

Heb jeje zitje nog kunnen verkopen?? :)

Liefs

Mijn dochter heeft ook altijd een romper aan (dag & nacht) en met de kou eentje met lange mouwen, en dan nog zijn haar handjes soms ijskoud.

Volgens mij is "de regel" dat baby's tot 1 jaar zich zelf nog niet goed warm kunnen houden en daarom altijd 1 laagje meer als volwassenen aan moeten, vandaar de romper.

Bianca

Hallo

Je hoort het al wat bianca zeg ik zie het eigenlijk van ik hou ook mijn ondergoed aan en verschoon het iedere dag net als zij dan.

He dat is een toffe sinterklaas ik heb alleen mijn windscherm kunnen verkopen ik doe het stoeltje ook voor een schijntje weg als iemand het hebben wil. Ik heb bij milton gelijk een achterzitje genomen zodat hij niet aan het stuur kon trekken en de achterstoeltjes gaan veel langer mee een voorzitje is tot 15 kilo en een achterstoeltje tot 22 kilo en daar zit milton nog steeds in en ik ben daar altijd tevreden over geweest. Wij hebben voor milton wel een nieuw stoeltje gehaald voor bij paps achterop maar dat is een onding wel mooi maar moeilijk open te krijgen en hij kan erin zitten wiebelen ik blij dat het bij pappa is en niet bij mij shanice zit bij mij achterop. inderdaad bobike is het beste
groetjes lisette
P.S. Ik zit nou reclame te maken voor bobike ze mogen mij wel sponsorren hihihi

Hoi hoi,

Mijn zoontje van 8mnd draagt eigenlijk de hele dag door zijn rompertje ook in de nacht, lange mouwen, pyama en een slaapzak met lange mouwen!

Mijn andere zoontje van 2,5jaar die draagt sinds hij zindelijk is geen rompertjes meer maar ondergoed, is veel makkelijker met het aan en uit doen van ondergoed!

Ja waarom we het nou allemaal doen? Gewoonte? Omdat het zo hoort? I don't know
Gewoon doen waar jij je prettig bij voelt en je kindje natuurlijk!!

Liefs nesie

Ik laat het rompertje (met lange mouwen!) aan 's nachts net als Nesie, niet omdat het hoort, maar omdat het nu zo koud is.Mijn oudere dochtertjes hebben toch ook een hempje en onderbroekje aan onder hun pyamaatje, en zij zijn 4,5 en 7 jaar, Lenthe is 10 maanden dus die heeft voorlopig nog wel een romper en pyama en slaapzak aan 's nachts.
Vanaf kind 1 al begrepen dat kindjes onder de 1 jaar zich nog niet altijd zelf helemaal warm kunnen houden.
Maar doe vooral wat jij fijn vind, misschien is het bij jou thuis warmer dan bij mij.
Groet Roos.

Terug
Bovenaan