Romper tijdperk bijna voorbij

Ik heb nog een paar rompers, ik koop niet meer nieuwe, dan worden het onderbroeken en hemden.
Tis wel gek, nooit meer een rompertje kopen, maar de boxers staan hem zo stoer.

Gr Linda

Ik ben groot romper fan! Zo heerlijk, nooit blote ruggetjes en afgezakte luiers.....
Ik heb een hele stapel maat 98-104. Ook met lange mouwen.
Totdat Bas helemaal zindelijk is, blijft hij ze gewoon dragen!

Groetjes, Karin

Het gaat hard he... Hier ook nog rompers hoor! De reden: de winter komt eraan en dan vind ik die rompers ook nog wel erg lekker. Kortom in het voorjaar wordt het hemden en broeken tijd hier.

gr.Ing

Ik laat Benthe voorlopig ook nog lekker rompers dragen. In de zomer wel afgewisseld met hemdjes en broekjes, maar ik vind die blote buikenellende met hemdjes ook niet zo prettig. alhoewel, Benthe is nu druk met plassen en poepen op de wc, dus als ze zindelijk is, zal ik wel moeten, haha!!

Groetjes

Hier al een hele poos geen rompers meer..
Ik heb er geloof ik drie met lange mouwen liggen, voor evt straks een buitendag in de winter haha!
Maar ik koop de hemden ruim, en lang, dat gaat best goed.
Vind het super staan, en net zo makkelijk.
Ja, die kleine mensjes van ons worden groot..haha
Gr Rina

Hier nog wel rompertjes. Zolang ze een luier draagt, vind ik het ideaal. Blijft de luier ook goed op zn plek en gaat ze hem niet zelf los zitten peuteren (wat de oudste deed) en lekker warm!!!

Ik zie Eline nog echt als mijn kleine grietje, al zal dat wel veranderen als de baby er is.

Hai,

leuk om te lezen hoe iedereen er over denkt, Ik heb idd nog rompers met lange mouw voor de winter, mt 98/104.
Want ik vind de blote buiken en rug in de winter zeker geen goed idee, ook heb ik nog wat rompers, De winter heeft hij ze nog aan, maar daarna is het echt voorbij, Ik denk dat hij dan ook niet meer in die mt past.

Gr Linda

Terug
Bovenaan