Romper vs. hemd/onderbroek

Hoi hoi

Nou, ik heb een tijdje gelden bij de HEMA een setje meegenomen voor Stef met een onderbroekje en een hemdje. En wat staat het al stoer!!!!! En het is ook wel hendig eigenlijk. Zijn we eindelijk van die gekke knoopjes af.... Rustigjes aan gaan we nu dus de rompertjes eruit werken...

En jullie?????
Liefs Annet

Hoi Annet

Ja stoer he, zo'n setje bij die mannetjes.......... Gijs heeft ze sinds hij een jaar of 2 was. Sophie blijft nog even in de rompertjes, puur omdat ik het nog wel makkelijk vind met verschonen en omdat ze ook nog wel eens zo druk is dat haar shirtje omhoog kruipt en ze dan snel een blote rug krijgt met een hemdje.

Maar het ziet er inderdaad echt stoer uit!

Groetjes
Susan

Ik wil eigenlijk de hele winter door nog rompertjes gebruiken. Zodat ik zeker weet dat Julian het lekker warm heeft (vooral zijn rug, dat vind ik belangrijk). Ik vind het zelf ook lekker om een hemd of shirt bij mijn broek in te stoppen. Als ik van die blote onderruggen zie fietsen met dit weer dan krijg ik spontaan kippevel!

Maar ik kan me goed voorstellen dat met een hemd en onderbroek hij al weer zoveel stoerder lijkt. Echt een jongentje wordt, dat niet meer lijkt op de baby van vorig jaar...(misschien is dat wel de echte reden dat ik nog even rompers blijf gebruiken ).

Ellen mv Julian

Ik wil eigenlijk nog geen afstand doen van de romper...
Dan lijken ze meteen zo groot.
Het lijkt natuurlijk wel superstoer maar ik wil mijn kind nog graag baby houden denk ik,haha.
Ik heb het moeilijk met het groter worden van Delano,dus die zit tot zijn zestiende in een romper,hahaha.
Groetjes Tanja

Hoi,

Ik gebruik nog steeds rompertjes. Heb laatst zelfs een hele lading in maat 98/104 ingeslagen. Daar kan ie nog lang niet in, maar je kan ze maar alvast hebben.
Ik vind een hemdje en onderbroekje ook wel erg leuk, maar vind dit toch nog praktischer.
Ook i.v.m. blote rug e.d.

Groetjes, Noortje

Ik heb voor Yoëll`s verjaardag een ondergoed setje van ten cate gekregen van mijn paps en mams....zow stoer en het zit ook heel mooi...sluit lekker om z`n lijfje en luier hahaha...broekje is maat 92-104 en hemdje 104....het is er niet kleiner maar dat geeft niets want nu is het hemdje lekker lang  dus krijgt ie ook geen blote rug....

en als ik dat kleine pamperkontje in die boxer zie dan smelt ik helemaal....zow geweldig om je eigen kindje zow te zien lopen hahaha....

maar ook gebruik ik nog steeds rompers hoor...vooral als ie naar de oppas gaat want dat is toch wel een beetje makkelijker

liefs denise

ja ik twijfelde ook al of ik eens een leuk setje zou gaan kopen, maar ik doe Ivar in ieder geval de winter nog rompers aan want het lijkt me zo koud... heb ook net gisteren rompers met lange mouwen ingeslagen, vorig jaar lag ie lekker in de kindewagenbak onder een deken, maar nu niet meer natuurlijk!

lijkt me wel heeeeel stoer...

liefs Jenneke

hoi hoi,

Ik zou inderdaad ook voor de kou misschien nog rompertjes nemen
maar MIJN grootste punt is toch wel dat met een onderbroekje haar de luier na een uurtje gek doen halverwegen haar knieen hangt ..
Hebben jullie hier dan geen last van??

liefs lonneke

Terug
Bovenaan