Romper

<p>Goedemorgen dames,</p><p>Zojuist weer een stuk of 10 nieuwe rompers aangeschaft.</p><p>Onze meid groeit hard en draagt met haar 14 maanden al maat 92. </p><p>Nu vroeg ik mezelf af bij welke leeftijd stoppen de meeste mama's met het aangeven van een romper en stappen over naar ondergoed. </p><p>Misschien een rare vraag, maar zou wat antwoorden fijn vinden.</p><p>Liefs,</p>
 
Me zoon van 2,5 draagt nog steeds rompers. Ik vind dat veel handiger dan een onderboek, hij doet ook soms een onderbroek aan. Hij is nog niet zindelijk dus misschien daarom.  Maar in de zomer vind ik een onderboek wel weer handig.
 
Mijn dochter is nu bijna 1.5 en vandaag overgegaan op hemd en onderbroek. Ze is nu van maat 86 naar 92 gegaan en vind het baby-achtige er nu wel af dus vandaar de overstap. 
 
Wij zijn rond 2 jaar overgestapt. Toen ging ze steeds vaker op het potje en was die romper alleen maar lastig.
Toen dus hempje en luier. Onderbroekjes hebben wij bewaard voor de tijd dat de luier uit bleef. Het was voor haar een stimulans dat ze grote meisjes onderbroekjes aan mocht.
 
Onze dochter is 18 maanden en heb nog nieuwe romers gehaald.
Vind het wel makkelijk nog, vooral met spelen.
Zon hemd kruipt de hele tijd uit dr broek, jurk of rok en een romper niet.

Denk dat ik eind dit jaar over ga op gewoon ondergoed.
Of als het bloedheet is van de zomer (alleen thuis) een onderbroek aan over haar luier.
 
Is een romper in de winter ook niet gewoon heel fijn? Geen bloot ruggetje met het spelen? Een hemd schiet veel sneller los. In de zomer is het wellicht weer te warm voor een active peuter. 
 
Terug
Bovenaan