rompers 86/92?

Hoi dames,

Weten jullie misschien waar je rompers in maat 86/92 kan kopen ( behalve de Hema) Ik kan ze voor Hjerre nergens vinden en ik vind hem nog te klein voor onderbroekjes. Is er misschien een internetsite met leuke rompers in die maat?

Groetjes Hanneke

Tja toen ik de titel zag dacht ik gelijk... HEMA... maar ok die niet dus. Eh ik heb ze ook van de V&D en bij BabyGoodie hebben ze ook hele leuke rompertjes (Babygoodie)

Succes!

Nu maar hopen dat dit berichtje geplaatst wordt.

Nanda

Ik heb ze voor Rory van de week bij het kruidvat gekocht.
Winnie de Pooh 2 stuks verpakt voor 4,95.
Waren wel met een mouwtje maar voor de winter is dat wel lekker warm.Ze waren in de kleur blauw,creme en roze.

Yvette.

Ik heb er laatst een aantal bij V&D gekocht, maar daar moet je net geluk hebben qua kleur/maat.
En bij Bentex hebben ze ze ook in die maat, bevallen prima. Verder denk ik ook bij Prenatal etc. wel verkrijgbaar.

Ellen mv Julian

Goeiemorgen!!

Al bij rainbowbabies.nl gekeken. Ze zijn 7,50 en blijven erg lang mooi!! Ik heb ze nog van Isa en Meike kan ze nog goed aan want ze zijn niet verwassen.

Het  zijn zowiezo heel leuke kleding.

Succes!!

PS ik heb zo langer zomerkleding kunnen aangeven want ze had zoveel leuke shirtjes met korte mouw!!! Het stond het echt heel leuk, vond ik

Renske

Hoi,

Bij C&A hebben ze ook deze maat. En zelfs nog de maat 98/104. Die heb ik meteen een stuk of 8 ingeslagen ;) Ze waren maar 1,- euro per stuk.... een of andere aanbieding.
Of het iets is weet ik niet, maar voor dat geld hahaha.

Groetjes, Noortje

Terug
Bovenaan