Rompers van de Zeeman

Hoi allemaal,

vorige week bij de zeeman heb ik een pakje van 7 rompers gekocht met de dagen van de week erop, maar nu vliegen de drukkers continue open! Heel vervelend, want vandaag had Laura een broekje aan en vloog iedere keer haar ondergoed eruit (met een rok of jurk was het nog erger geweest, bedenk ik nu) en omkleden vindt ze verschrikkelijk.

Zijn er hier nog meer mensen met falende drukkers, of ben ik de enige?

Groetjes Ilona

Die hadden ze van mij terug gehad. Ook al is het bij Zeeman gekocht dan nog moet het in orde zijn.
Ik had laatst 2 x een luier die afscheurde toen ik die open wilde vouwen. Ik weet uit het verleden dat pampers een hele goede service heeft en ik heb gebeld en de luiers opgestuurd en 2 dagen later had ik de kosten van een heel pak luiers op mijn rekening staan. De fun hier van is dat al je er erg in hebt je stiekem wat eurootjes terug kunt ver dienen. Ook een manier van besparen dus.
Maar als je nog de gelegenheid hebt zou je terug moeten gaan en anders naar de klantenservice bellen en het zo regelen. Ik weet zeker dat ze je daar kunnen helpen.

Groetjes,

Annemiek

Nee... nog nooit gehad. Wij hebben hier ook de rompers van de zeeman. Stuur ze anders via de mail een klachtenbriefje met uitleg waarom je nu niet langs kunt komen. Wie weet..... proberen kan altijd.
Groetjes Veerle

ik heb juist het tegen overgestelde, ik heb een romper van de hema, een blauw met geel groenig met blaadjes, lijkt een beetje een legerprint maar dan dus vrolijk, maar deze krijg ik juist bijna niet open!!

maar ik ben veel te lui om terug te gaan, hebben zelf geen hema in het dorp dus dan moet ik weer een eindje rijden en dan denk ik,..... laat maar ziitten..

IK heb dat wel een keer gehad met een paar kleertjes van de Hans Textiel, eerste keer drukkertjes open maken en al meteen kapot...helaas kon ik er niet mee terug omdat papa de bon al had weggegooit....Daar koop ik nu niet zo snel meer iets

Groetjes Monique

Hoi Ilona,

Vlgs. mij heb ik dezelfde. Mijn man vroeg al of die rompers niet te klein voor hem waren.
Maar het zijn gewoon die stomme drukknopjes. Miskoop van deze maand ( voor mij in ieder geval )

Groetjes,
Monique

Ik heb vroeger bij de zeeman gewerkt als weekend hulp.. Mijn advies: niks kopen wat hoort te blijven plakken! Lijm, plakband en idd sommige rompertjes ook. Het laat vlug los of plakt helemaal niet..
Groetjes Carla

Terug
Bovenaan