rompers

A

Anoniem

Guest
iemand een idee waar je zwarte rompertjes kunt kopen met lange mouwen??
ik zoek al een hele tijd naar 1 maar kan ze nergens vinden
en maillotjes? ook zwart .....
groetjes sandra

Ohw, dat is moeilijk, heb je al eens bij babywalz geprobeerd? die hebben wel vaker van die ongebruikelijke dingen, zeg maar veel succes met je zoektocht Wendy

Prenatal had ook rompers in het zwart, met een zilveren sterretje op de voorkant

Hiya Sandra,

Hier hebben ze bij de H&M in de herfst/winter collectie zwarte (enandere donkere kleuren) rompers met lange mouwen. Meestal is de collectie hier vrijwel hetzelfde als in Nederland.

Ajuus, ilja

Jeetje Sandra, het lijkt wel telepathie!
Die vraag had ik al een hele week in m'n hoofd! Ik heb een grijs-zwart jurkje van no name met korte mouwen en ik zoek me suf naar een zwart rompertje met lange mouwen! Bij de prentatal zijn ze uit het assortiment (die met dat sterretje), bij de HEMA hebben ze ze niet, bij de H&M ook nog niet gezien, zeeman, wibra, babywalz, villahapp ook helemaal niks!
We blijven zoeken! Mocht jij er wel vinden, dan hoor ik het graag!!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

kijk eens bij www.rainbowbabies.nl. Daar hebben ze ze in elk geval maar zullen wel prijzig zijn.

Annemieke

Hey!

Ik ben ook helemaal van www.rainbowbabies.nl

Hebben ze van alles in alle kleuren en maten! De maten vallen vaak wel iets groter uit, weet niet of je daar rekening mee wilt houden? De kleuren en maten blijven ook goed moet ik eerlijk zeggen... Is wel iets prijziger als bv de hema. Even uit mijn hoofd kost een romper  7,95...

Shopse!

-X- Marieke

De baby-walz heeft ze in ieder geval niet. Succes met de zoektocht.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan