rompers

Justin draagt ook nog rompertjes, maat 92/104. Hij is nu 15 maanden. Ik vind die van de hema ook heel fijn zitten. Volgens mij is 92/104 wel de grootste maat, dus hierna zal ik wel over moeten op iets anders.

groetjes mirjam

Daan draagt nog gewoon rompers, Hema en Rainbowbabies zijn hier favoriet.
Tot maat 98/104 heb ik nog voldoende in de kast liggen, hij draagt nu pas net 86/92.

Maar de onderbroekjes/boxers en hempjes zijn al gewassen en liggen in de grote kledingkast te wachten totdat hij ze aankan (zal helaas nog wel een jaartje duren).

gr Saskia

Jayden draagt ook nog steeds rompers, maat 74/80 nu.
Ik wist niet eens dat er al broekjes in zijn maat waren?
Maar ik lees nu dus dat ze niet goed blijven zitten over de luier?
Ik hoef het dus niet te proberen?

xxxjes

Ook hier nog rompers. Ik vind het ideale dingen. Mijn dochter heeft ze gedragen tot ze ruim 2 was. Volgens mij kreeg ze haar eerste onderbroekjes toen ze zindelijk werd (ze was toen 2,5).
Ik heb ooit een oppaskindje gehad die ik het 's middags uit haar bedje haalde, en toen had ze alles onder de poep gesmeerd. Zij had een onderbroekje aan, maar dat was dus niet voldoende bescherming.
Dat staat me nog altijd vers in het geheugen, dus rompers zijn voorlopig nog wel aanwezig in huis.

Groetjes, Karin

PS: Bas draagt nu nog 86-92, maar omdat bij ond de rompers in de droger gaan, worden ze altijd een beetje kleiner. Binnenkort zullen we dus wel over gaan op 98-104

Ook hier nog rompers.
En inderdaad heb ik een voorkeur voor de Hema rompers!
Sarah is nu bijna 13 maanden en heeft maat 74/80 dus voorlopig kan ik nog makkelijk rompers voor haar krijgen.
Ik vind het gewoon erg makkelijk en sluit lekker goed aan in tegenstelling tot soms met een broekje en hemd.

Tamar

Hoi!

Tara (06-05-2007) draagt met 15 maanden nog gewoon rompertjes, voornamelijk van de V&D. Ze draagt nog maat 74/80, maar haar ouders zijn zelf ook niet echt groot, hihi.

Groetjes,
Shivana

Hallo,

Dylano draagt ook alleen maar rompers. Het liefs van de HEMA, maar laatst hebben we rompers van de H&M meegenomen, en die vind ik ook wel leuk en goed.
Ik heb geen idee wanneer ik over ga stappen op broekjes

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan