rompertje

poeh wat is het lekker weer! mag mijn zoontje ook zonder romper tje in zijn kleding,dan lijkt het me koeler en het ziet er netjes uit als je op pad gaat mag dit???
 
Hallo,
Zelf zou ik het andersom doen Een romper zit meer aan het lijf dan een shirt. Met een romper kan hij denk ik beter zijn zweet kwijt. Je heb hele leuke rompers die stoer eruit zien (hema) en dus ook wel netjes eruit ziet.
Groetjes
 
Haai,

Misschien een rare vraag maar waarom moet je baby er "netjes" uitzien, en zeker in dit warme weer? Het gaat er toch gewoon om dat ie comfortabel is?

Mijn zoontje zit al dagen lekker in een rompertje met soms sokjes.

Groetjes,

Lein
 
Lein,

Je wil je eigen kindje er toch niet als een armoedzaaier erbij laten lopen. Thuis en in de tuin maakt het niet uit, maar in een kinderwagen of bij iemand op bezoek mag je kind er toch ook als een mens uitzien? Je loopt zelf toch ook niet in je ondergoed over straat? :)

Een beetje overdreven verhaal, maar ik snap best dat je je kind er netje wilt laten uitzien ook al kan hij (of zij) nog niet zelf uitmaken wat het aan doet.
 
bij c & a, prenatal hebben ze ook rompertjes met van die kleine pijpjes
die zien er ook leuk uit om gewoon aan te hebben
en bij de hema hebben ze ook leuke gekleurde rompertjes
witte rompertjes alleen vind ik ook niets

je kan eventueel ook een rompertje aantrekken met daarover heen een korte broek, maar met dit weer zou ik het eerlijk gezegd niet doen
 
Mijn zoontje van 8 maanden krijgt met dit warme weer inderdaad geen rompertje aan. Een romper onder een tshirt is veel te warm en als ik moet kiezen vind ik het tshirt koeler omdat deze niet zo strak om het lijf zit. Dus als hij zich uitrekt zie je zijn blote buik. Niks mis mee toch. En weet je wat ze ook heel fijn vinden met dit weer, blote voeten, ook als ze naar buiten gaan (als ze nog niet lopen natuurlijk). Daar kun je een hoop warmte mee afstaan en er zit zoveel vet op de voeten dat die niet snel te koud worden.
 
Hallo,
Ik doe de kleine ook geen sokken aan. M'n jochie vindt blote voeten ook heerlijk. Hij ligt nu in z'n romper in de box, maar als ik straks wegga dan trek ik alleen z'n shirt met broekje aan. Idd zit een shirt ws luchtiger.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan