Rompertje

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb een misschien wel hele stomme vraag, maar mijn man en ik vroegen ons af waar een rompertje nou eigenlijk voor dient. En wanneer ga je van rompertje over naar een hemdje en onderbroekje?

Omdat Marissa snachts niet onder de deken of laken blijft liggen doe ik haar nu een pyamashirt aan met lange mouwen. Maar ze voelt daardoor wel weer warm aan, maar zonder krijgt ze van die koude armen. Dus toen zei mijn man waarom doe je dan het rompertje niet uit en doe je alleen de pyamashirt aan, dat scheelt weer qua warmte. Dus toen begonnen we te denken: waarom heeft ze eigenlijk een rompertje aan?

dat heb ik mij ook wel eens afgevraagd
en wanneer doe je een broekje en hemd aan
het valt mij nu wel op dat bij Lorenzo de
shirtje opkruipen en door het rompertje
heeft hij geen blote rug dat is volgens mij de enige reden
die ik zo kan bedenken overigens draagt Lorenzo rompers maat 86
en volgens mij is er niet groter dus als deze niet meer passen
zal hij een broekje en hemd aan moeten

groetjes
bianca mv lorenzo

Yoëll draagt sinds z`n verjaardag een hemdje met boxershort....staat zow stoer en lief....ik heb dat gedaan voor de makkelijkheid....als het dan warm werd en we waren op visite ofzow dan kon hij zow in zn ondergoedje ff lopen hahaha...maar ik vind het ook gewoon ontzettend stoer lijken...

maar goed een rompertje ga ik met de koude winter echt wel weer gebruiken want dan blijft zn rugje heerlijk warm

liefs denise

Hihi gelukkig ben ik dus niet de enige die zich dat afvraagt. Maar dat zou het inderdaad wel eens kunnen zijn ja, de blote rug. Vooral bij het kruipen wil haar broek wel eens op half 7 hangen en nu houd de romper haar rug warm.

Er bestaan wel rompers maat 92. Ik heb er een paar hangen (die had ik al maanden terug gekregen van iemand die niet zo veel verstand van maten heeft ). Deze komen bij de Hema vandaan.

Hoi,

hier heeft onze meid al regelmtig een broekje met een hempje aan. Ziet zo schattig uit!
Maar idd nu het 's nacht flink af koeld doe ik haar een romperte aan zodat ze niet bloot komt te liggen. Trouwens overdag op dit moment ook meestal omdat ik het erg fris vind.

trouwens rompertjes zijn ook nog groter te krijgen want ik heb van de hema maat 86/92.

groetjes pally

Wat dachten jullie van de luier niet zelf uit kunnen trekken of los kunnen trekken?? hahaha!

Groetjes Fonske.

Hahaha daar dacht ik ook meteen aan: zodat ze de luier niet zelf uit kunnen trekken!! En natuurlijk om de blote rug tegen te gaan ja.
Maar heb misschien nog een tip voor je: Ik leg mijn dochtertje ook wel eens met een rompertje met lange mouwen in bed, zo heeft ze toch de armen bedekt en is het niet TE warm...

Liefs, 4 dec (eigenlijk van het najaar 2006 forum)

Idd, zorgen dat ze de luier niet uittreken. Lukas heeft de sluitingkjes ontdekt en vind ze zeer interessant, en een blote rug/buik bij het dragen. Hier voorlopig gewoon nog rompers hoor

Terug
Bovenaan